Meg med tre små prinsesser Skrevet 28. mars 2009 #1 Skrevet 28. mars 2009 Jenta mi på snart 6 år har de siste mnd tisset så ofte. I går fulgte jeg litt med, og da var hun på do og tisset 4 ganger iløpet av 2 timer. Tror ikke hun drikker noe mer enn vanlig. Har spurt om det er vondt, men det sier hun det ikke er. Virker heller ikke som om hun har det travelt, og ikke har tid til å bli skikkelig ferdig hver gang. Er det vanlig at de tisser så ofte? Om det ikke er vanlig, hva kan det vere som gjør at det er slik?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå