Gå til innhold

J")()E)QE DRITT MENN

Anbefalte innlegg

Skrevet

....kjæresten min ringte meg for 4 timer siden, han skulle ta en øl! Jeg sa: Ta det med ro og kos deg! men visste jo ikke han skulle på byen. Mobilen mistet han i en sølepytt før idag, så får helller ikke tak i han! er ganske forbannet... Gleder meg til å stå opp i morgen tidlig, sette tv`en på FULT, nynne HØYT, vaske klær, STØVSUGE osv.

Jeg sprekker!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå kjenner ikke jeg deg eller mannendin men jeg har et intrykk av at når noen sier de skal ta en øl så er det gjærene på byen. og når du da svarer at han skal kose seg så har du josakt at det er ok for deg.

hadde han vært hjemme og sakt at han skulle ta en øl, haddejeg tenkt at det var tenkt her hjemme om ikke jeg hadde fått vite mer.

forstår jo at du blir litt irritert når du ikke hører noe mer og ikke kan få tak på han da hans tlf er ødelagt. jan burde jo ha ringt deg i løpet av kvelden og gittdeg beskjeder.

det med å bråke på morgene får være opp til deg imorgen. deter vel heller bedre å snakke sammen når man ikke er fornøyd med en ting, lagge litt kjøre regler om hva man forventer i slike situasjoner så slipper du å irritere deg neste gang.

Skrevet

Jeg føler du har hatt problemer vedr slike utsprang av han. Når jeg leser detta tenker jeg sjalusi og hevn. Når du ikkje får tak i han tenker jeg kontroll.

Skrevet

hehe..takk for svar:) Var vel egentlig mer frustert, er ikke spesielt sjalu eller kontroll freak. Men liker å vite hva jeg har å forholde meg til, blir så utrolig engstelig for at det skal skje noe og spesielt de siste mnd. Desverre!

Han kom hjem i god behold, jeg kjeftet bittelitt, så var vi venner! Lagde god frokost istedet for å bråke.. så det!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...