Lea1977 Skrevet 28. mars 2009 #1 Skrevet 28. mars 2009 Jeg kjøpte en piggete ball på en ortopedisk butikk i november som jeg ruller føttene over når jeg ser på tv på kvelden og i lunsjen. Den kostet rundt hundrelappen eller under tror jeg. Det er en massageball. Den anfefaler jeg på det sterkeste. Den er helt magisk..All hevelse og smerter forårsaket av vann går bort og kroppen føles mye lettere. hvis jeg ikke bruker den på en stund så hovner jeg opp igjenn og da er det bare å rulle i en til to dager så er det bra igjenn! Den likner veldig på den piggete hardplastballen de selger i dyrebutikker og er på størrelse med en grapefrukt. Jeg har str 39 i sko. Det går sikkert ann å kjøpe den leken også. Og ikke nok med det. Den trigger mange andre punkter også så helsa mi er super bortsett fra bekken o.l
Dossa :) Skrevet 28. mars 2009 #2 Skrevet 28. mars 2009 Så flott!! Den må jeg få tak i også, sliter så mye med vann i kroppen. Jeg ser rett og slett ikke ankelen, har de kubbene. Gjør vondt når det stikker og prikker i beina.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå