Gå til innhold

Heime igjen fra sjukehuset


mamma til søte små

Anbefalte innlegg

Å det gikk kjempe bra:)

Lille tulla har kosa seg med pappen heime:)

Eg og broren hadde det fint på sjukehuset, blei lagt inn i går. Men det skjedde ikkje noke, var berre kaos. Skulle møte 12.30, satt og venta på noken skulle fortelle oss kor vi skulle sove.. Klokka blei vel faktisk 17 før det endelig kom noken og viste oss rommet, legen fekk vi ikkje komme inn til før i 20.30 tida. Ikkje fekk vi mat heller før ca kl 16, da var jo det en som var velig klar for mat ivertfall.

Så i dag tidlig begynte alt prøve styre. Vart masse stikk og en del urinprøva. Men dei fant ikkje noke så han er frisk som en fisk:)

Fekk seg masse premia av dei snille damene:)

Og en mikkes klubbhus dvd å vei heim;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørtes ut som en lang og slitsom dag, men gud for en lettelse at alle prøvene er fine. Det ble den største premien, tenker jeg:)) Godt for oss mødre å se at far og minsten klarer seg hjemme i mellomtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var en lang dag, men det er jo verdt det når man får vite at alt er bra:) Veldig glad for at pappaen klara seg fint heime aleine litt og ja, men trur ikkje det hadde gått over fleire daga, hehe.. Da hadde det ivertfall blitt lite rydding og lite klesvask:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så flott å høre at det var bare bra med storebror! :o)

Ble så glad når jeg leste dette innlegget fra deg! :o)

Sikkert litt stas for far å stelle alene hjemme også, de har jo ofte godt av å prøve seg litt disse mannfolka! :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...