Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Blir det noen gang det samme? Vi har ikke prøvd siden fødselen så jeg aner ikke, men jeg har jo en mistanke om at jeg kanskje er en smule "videre" enn jeg har vært før.Det kommer luft ut av skjeden flere ganger gjennom dagen og jeg føler meg videre enn før når jeg kjenner "der nede". Går dette helt tilbake igjen noen gang? Stingene har forsvunnet og jeg føler meg ganske fin og kunne tenke meg å prøve med sex etter hvert, men er litt redd for at det vil føles "helt feil"..! Hvilke erfaringer har dere?
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 det blir bedre.. jeg får også luft noen ganger enda, og der er godt over 2 år siden jeg fødde.. sexen kan faktisk bli bedre, men også "verre".. men så lenge mannen tar seg tid til å finne punktene der du synes det er best så kan sexen være like god som før du fødde.. er bare å prøve når du føler deg klar så får du se:) og sex er bra for å få strammet opp litt ekstra der nede.. og husk å ta disse knipe øvelsene, så blir det bedre:)
Gjest Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 Ikke helt det samme i starten nei, men knipeøvelser er virkelig å anbefale :-D
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #4 Skrevet 28. mars 2009 Knip i vei, det går seg til. Jeg føler sex er minst like bra som før, det ttar bare litt tid før man føler seg helt trygg igjen:)
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #5 Skrevet 28. mars 2009 Hvor lenge bør man vente før man har sex? Og kan man bli trangere selv om man virker ganske vid til å begynne med? Er tre uker siden jeg fødte
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #6 Skrevet 28. mars 2009 Vi ventet ca 8-9 uker til vi hadde sex. Det var ikke serlig behagelig, mye p.ga at jeg var engstelig for at det skulle være vondt, samtidig kjente jeg godt der det var sydd, vondt når han kom borti der. Men etterhvert som vi prøvde ble det bedre og bedre, så det er bare å ta seg godt tid og være tålmodig. Mannen min sier at jeg har blitt trangere etter fødselen (jeg revnet en del og ble sydd mye).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå