Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 er det flere her som plukker dere i nesa og putter i munnen? salt og godt, og dessuten godt for immunforsvaret! (gjør det ikke i public seff
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 hehehe! nei gjør ikke det.. men da jeg var liten gjorde jeg det..
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 hehe... nei nei. er faktisk en del voksne som gjør det... ikke så mange som er ærlige om det da
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #4 Skrevet 27. mars 2009 Jeg gjør det:) også i bilen. Men ikke blant andre, sånn offentlig. Jeg er så og si aldri syk. vi får ikke spysyken så lett i hus, og forkjølet er bare sånn litt vondt i halsen som regel. Hender jo at vi får skikkelig forkjølelse, men influensaene alle snakker om vet vi ikke hva er her i huset:)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #5 Skrevet 27. mars 2009 spesielt influensaen er fraværende her også hehe, godt å se det ikke bare er meg =)) HI
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #6 Skrevet 28. mars 2009 jeg gjør også det, hehe... er faktisk noen da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå