Gå til innhold

Nei,faen. Hjelp.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha mens om en uke. Tok en clerblue test nå. Dn va svaaaak positiv. I ettertid nå blir den mere pos. Men tida er ute.men så en veldig veldig svak strek der til og begynne med. Nå er den sterkere og dn e veldig tynn den streken..en uke siden jeg har hatt sex. Litt shaky nå da. Vises det så tidlig? Hva trur dere? Bestilt den via nett i sverje.nå feil kansje. Sex en uke etter el, men syklysn har vært mens hver 3 uke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

herre for et teit innlegg..

Skrevet

Testen min var positiv 9dager etter befruktning, mulig jeg kunne ha sett det tidliger også, for den var veldig tydlig etter 9dager.

Clearblue er Clearblue test uansett hvor den er kjøpt, og min erfaring er at de stemmer godt.

Skrevet

Gratulerer! Du er gravid:-)

Skrevet

Er jeg det,må jeg gjør mitt verste mareritt,abort. Men men. Satse testen va feil.

Skrevet

hvorfor må du ta abort?

Skrevet

Min viste også svaaakt positivt en uke før mens. Når den var tørket, var det en tynn blå strek der. Jeg var gravid. husk at den streken fanger opp HCG i urinen som kun finnes ved graviditet. Den er nok ikke feil. Du er gravid.

Skrevet

Oppdaget blankt slim etter vi ha sex..så kan vel tyde på at jeg ha eggløsning da.? Jeg må ta bort pga jeg er alene med mange nok fra før.har ikke lyst til å ta det bort,men pga det blir huskestue må jeg det desv.

Skrevet

Bare ett lite spørsmål. Hvorfor tok du en test en uke før IKM hvis du ikke tror eller ønsker at du skulle være gravid? Hvorfor bestilte du tester fra sverige?

Jeg mistenker dette for å være et tulleinnlegg faktisk. Beklager hvis det ikke er det.

Skrevet

Vel, du hadde jo sex 2 øker før/etter mens så mest sannsynlig har du eggløsning.

Men at den test slår såååå tidlig ut? Ikke hørt om engang, men skal krysse fingrene for at du ikke blir gravid.

Og håper du bruker p-piller, spiral eller lignende heretter, om du ikke allerede gjør det.

Skrevet

Hvorfor skal jeg skrive tull om dette? Jeg tok en test pga jeg ha mistanke. Bruker og kjenne at jeg blir gravid,og ha intense smerter en kveld,så jevlig at jeg måtte legge meg. Har da siden tenkt på det.

Bestilte test på nettet pga jeg tør ikke kjøpe det her pga rykter.

Skrevet

Hadde sex 3 uker etter 1 mensdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...