Gå til innhold

Kryper tilbake hit og skravler jeg...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så vanvittig drittlei og forbanna. No er jeg midt i en SA igjen. Det blir den 3. på rad. I tillegg til MA jeg hadde først. Skal på sykehus på mandag og ta ul. Da skal jeg sørge for at de tar en skikkelig utredning på meg. De skal ikke få si at det bare sikkert var et dårlig egg... Den har jeg hørt 3 ganger før... Hadde jeg hatt så dårlige egg hadde jeg sikkert ikke blitt gravid så fort heller...

Akkurat no er jeg bare deppa. Blør masse og har kramper i magen. Men utad er jeg blid. Godt å kunne syte seg litt her inne. Bare det å få skrive ned at JEG ER SÅÅÅÅÅ FORBANNA OG HAR LYST Å HYYYYLE hjelper masse...

Heldigvis få som visste det denne gang. Var kommet til uke 8 no.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner deg så godt, jeg er i akkurat samme situasjon... onsdag hadde jeg smykkeparety her hjemme...gikk på do og der lå fosterposen..jeg måtte holde gråten inni meg i over en time før alle hadde dratt...da gikk jeg ned til kjærsten min og gråt sammen med han.. tok litt tid men et døgn etterpå begynte jeg å få vondt... nå blør jeg egentlig lite, men har mye vondt...

Så om det er en liten trøst, du er ikke ALENE!! Jeg var bare kommet til uke 6, og jeg så egentlig på dette som aller siste sjanse... vi har ikke vært gravid på 2 år, hvilket var veldig frustrerende.. ble jo ikke det engang...

Mandag er det gyn og forhåpentligvis inn på sykehuset å få en utskrapning. Orker ikke gå slik.

Jeg føler masse med deg !!

klem

Skrevet

Näe, det var inte kul att höra. Båda två :-(. Hoppas att ni får den hjälp ni trenger och vill ha. Stå på er! Min erfarenhet är att man må vara väldigt bestämd om man ska få det man trenger fra sykehusen.

Tänker på er! Trösteklem!

Skrevet

Min aller største medfølelse til dere begge! Det er blodig urettferdig!

Har dere fått crinone og blodfortynnende når dere har blitt gravide? Jeg aborterte to ganger først, begynte med behandling så fort jeg fant ut at jeg var gravid. Det hjalp. Jeg aborterte ikke. (Måtte avslutte svangerskapet pga. at babyen ikke var frisk, men det hadde ingen sammenheng).

Skrevet

Nei nei nei, Vegaspia. Ikke du også. Det er så veldig urettferdig. Jeg har ikke fått noe som helst hjelp, men skal på gyn på mandag og da skal de få ta noen prøver av meg. Har lest litt om all hjelp de kunne gitt meg etter abort nr 2, og siden dette er nr 4 kan de ikke bare si at det sikkert var et dårlig egg. Må være noe annet tenker no jeg. Det kan feks være et protein som kroppen ikke produserer som gjør at egget slipper og ikke greier klore seg fast. Skal skrive ned det jeg fant ut og få de til å sjekke dette. Vi må no nesten være utdannet leger selv for å få skikkelig hjelp. Skal du prøve igjen Vegaspia? Hadde bestemt meg for at dette var siste gang, men no er jeg ikke sikker på det lenger. Skal høre hva de finner ut først.

Hadde bestemt meg for å holde meg unna bim en stund, men det greier jeg ikke. Er godt å få ut frustrasjon her.

Hvor langt var du kommet aube når du måtte avslutte? Har sikkert lest det en plass, men husker det dessverre ikke. Lenge siden?

Skrevet

Ble så lei meg da jeg leste at dere begge hadde fått SA, vet hvordan det er, håpet er så stort, og så går det galt...igjen...sukk. Ønsker dere begge masse lykke til videre, og håper at dere kan få skikkelig hjelp.

Skrevet

Uff, ikke noe hyggelig. Når man har prøvd lenge og håper så veldig, er slike ting så forferdelig trist. Tenker på dere begge, men ønsker dere all lykke til videre.... tvi tvi.

Skrevet

hei igjen jenter :o)

Ja jeg skal prøve igjen "jakten på gullegget"... jeg nekter å gi opp.. ble jeg gravid denne gangen...( må innrømme at jg hadde LITT hjelp,som jeg ikke kan skrive om her) men jeg skal fortsatt prøve. Det MÅ da bli min tur til å holde min egen baby i armene ?? Jeg vet jeg er gammel i manges øyne men hva f.. har de med meg å gjøre ??

Vi vil bli gode foreldre og vi er "unge" i sinn, det er bare de forbannede tallene som er der.. HAHA :o)

Jeg sitter her i sofaen alene nå, skriver litt sorg ut av systemet :o(

Har endel vondt og blør mere.. paracet er min gode venn akkurat nå.

Det er godt å lese støtten dere gir oss begge her... det varmer at mine BIM venner på msn tar kontakt hver dag for å høre hvordan jeg har det, setter umåtelig pris på det.

Vi får bare stå på og snart blir det vår tur :o)

Ha en nydelig solskinnsdag alle sammen.

klem

Skrevet

Jeg måtte avslutte i uke 16 i fjor sommer :-(. Velidg, veldig tungt og trist.

Skrevet

Vont å høre at det har gått galt, sitter her og føler med dere begge, mista selv for 1,5 mnd siden og kjenner sorgen komme igjen når jeg leser om dere. Du har rett ikke mye hjelp å få på sykehusene, det er bare rutine for dem og ikke mye medmenneskelighet hos noen av dem. (selvfølgelig ikke alle da) Stå på og be om det dere har krav på. Lykke til.

Jeg sitter her forresten og kjenner på at jeg tror muliens, kanskje, bittelittegrann kan kjenne noen murringer, symptomer eller er det bare innbilninger om at noe er på gang... Håper i delt lengste da:) Men det kan vel ikke være mulig, mista jo rundt 12 feb. Men en kan jo håpe da. Eller:)

Skrevet

Å håpe for deg Loso at det har klaffet og at alt går bra. Har du fått noe hjelp no eller? Gått på noe? Det er veldig mange av oss som mister. Ikke gøy:-( Men no heier vi på deg...!

Vi får satse på at vi får igjen normal syklus snart Vegaspia så vi kan sette igang igjen straks. Skal på sykehus i morgen for ul, så da får jeg se om det har tømt seg sånn noenlunde. Tror det. Er ikke så mye blod igjen no. Har blødd i 8 dager totalt no. Selv om hovedblødning var fredag og lørdag.

Skrevet

Ja nå krysser vi alt vi kan for at det lykkes for Loso :o) XXXXX

Jeg håper virkelig at det ikke tar lange stunda før syklussen er igang igjen... er utålmodig etter å begynne igjen... samme er typen min HAHA :o)

Jeg begynte å "blø" sist tirsdag, onsdag mista jeg.. og dagen etterpå ..utpå dagen begynte jeg å blø mere... men de værste dagene har nå vært fredag, lørda og i dag... mener det er mindre bløddning nå...smertene er ihvertfall mindre og det er jeg glad for. SÅ håper det er ferdig snart.

Noen som vet om vi faller tilbake til vanlig syklus når vi har SA eller vil det regnes som mens dette og el kommer ca 14 dager ettrpå ? Vet ikke hva som er vanlig jeg...

Neste gang jeg blir gravid , ja for jeg SKAL bli gravid igjen :o) Så skal jeg bruke babyklister.. akupunktur og alt jeg kommer over for at jeg ikke skal miste. Skal høre med min fastlege hva han kan anbefale.. for gyn stoler jeg ikke på ...

Ha en fin uke jenter.

Skrevet

Vi mistet samtidig vi da Vegaspia. Det var fredag og lørdag som var værste dagene mine også. No er det så og si ingenting. Har blødd i 11 dager idag., så tenker det snart er tomt no. Da er det bare å vente på at syklustullet skal komme igang igjen.

Skal etter hvert ordne meg samtale på sykehuset. Tenker jeg vil få de til å ordne pregnyl på meg. Fikk et annet tips av gynekolog og det var å ta en 1/2 dispril hver dag etter jeg oppdaget jeg var gravid. I den er det et stoff som gjør at kroppen ikke danner antistoff mot et protein som vi trenger for at egget skal holde seg på plass. Etter flere aborter kan kroppen danne antistoff mot dette proteinet. Leste om det på doktoronline.no

Skrevet

Hei igjen :o)

Idag har jeg vært hos gyn igjen, testen var så og si negativ og etter ul så så alt bra ut innenfra :o)

Så da er det bare å vente på ikm og starte på nytt :o)

Tur til Las Vegas er nå bestilt og det som skjer det skjer.. Kanskje vi kan lage en Vegas baby :o) Men håper jo ærlig talt at jeg blir gravid før det da.. avbestillingsgebyr er bestilt så alt ligger til rette for muligheten til å avbestille.

But Vegas here I come !! :o) Er deilig å ha noe godt å se frem til.

Ha en fin helg !

Skrevet

Hej "gullegget"

Jag hade SA i februari, började blöda den 24 och höll på i 10 dagar. Sen såg det ut som om EL skulle komma dag 20 (räknat från första dag jag blödde). Jag har tempat denna månad, men eftersom jag ammar fortfarande så blev det nog lite framskjutet. Fick sen menas idag, så EL var på dag 22-23. det finns nog inget som säger att EL inte kan komma dag 14 eller tidigare. jag brukar ha EL ca dag 17 just nu (med nattamning...).

Trodde i några timmar här att jag var gravid igen, men inte då...

Ny pp nya möjligheter!

Lycka till och hoppas vi alla blir gravida denna vår!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...