Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Jeg er lys blond og har alltid tegna øyenbryna mine. Skulle så gjerne ikke gjort det. Synes det er så uvant og rart "uten" øyenbryn så jeg klarer ikke slutte og tegne de hver dag. Det ser jo så unaturlig ut.Hva skal jeg gjøre? Noen som har råd.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 Hva med å gå gradvis over til en lysere farge? Evt få permanent makeup? Da blir det tatovert på og varer i ca 4-5 år.
Gjest Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 Jeg drev og fikk øyenbrynene og øyevippene mine farget en stund bare litt mørkere enn hårfargen min og det syntes jeg var veldig fint. Sminke meg hver dag er jeg ikke interessert i, så jeg syntes det var veldig kjekt å få det gjort sånn.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #4 Skrevet 27. mars 2009 Hvis det er skikkelig tydelig at de er tegna er det ikke fint, eller at de er tegna for mørke. Tatoverte er enda styggere, for de er jo helt blanke. Jeg kjenner mange som bruker permanent farge, men ville gjort det hos noen som har peiling, og farga de i en lys brunfarge.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #5 Skrevet 27. mars 2009 om det ikke er overdrevent og ser ut som noen har tegna med spritusj så synes jeg det er helt greit.. skjønner ikke de med 2 cm tykke kollsvarte streker.. har du prøvd med litt mascara i øyenbrynshåra? har hørt det skal se mer naturlig ut.. aldri prøvd selv, da jeg har fine bryn.. er brunette og har passe store bryn som er brun aktig.. ikke trenger jeg nappe de heller, så ser på meg selv som heldig med dem:) ellers så kan du jo dra til en frisør eller noe slikt å høre med de om det er noe du kan gjøre for at det ikke skal se så unaturlig ut.. eller så kan du begyne å tegne svakere og svakere for vær uke så tilslutt klarer du nåkk å slutte helt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå