*toppris* Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Er det trygt å bruke? Den mot svette... svetter som en gris.... usj...
Gjest Skrevet 28. mars 2009 #2 Skrevet 28. mars 2009 Dytter litt, jeg..... Dette lurer jeg på, også! Skulle vel kanskje tro at det kun virker lokalt, men er veldig usikker...
*toppris* Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2009 søkte litt på nettet, kom opp endel fra lommelegen.no.... skal visst være helt i orden å bruke den:)
Gjest Skrevet 28. mars 2009 #4 Skrevet 28. mars 2009 Jippi! Har ikke våget å bruke den siden jeg ble gravid, men kjenner et visst behov for den nå, kan du si.... Har gått fra å være skikkelig frysepinn til å være VELDIG varm de siste ukene;) Åhhhh - det blir deilig å føle seg litt mer delikat oppi alle hetetoktene - takk for at du sjekket dette, Toppris!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå