Libido- Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Jeg synes det er knall tøft. *Skrive det opp på listen over fremtidige guttenavn* Noah og Ailo, klinger fint det? =)
MintCondition Skrevet 27. mars 2009 #6 Skrevet 27. mars 2009 Samisk navn da, veldig snodig å kalle ungen sin det om du ikke er samisk.
Libido- Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 27. mars 2009 mormora til mannen er same og det er masse samer og kvæn i slektsboka. Så det forsvarer vel den delen? Ja jeg ser på senkveld =)
Silja FullFres McQueen Skrevet 27. mars 2009 #8 Skrevet 27. mars 2009 Njaa, bedre enn Nemo hvertfall... hehe
Bolla Pinnsvin Skrevet 27. mars 2009 #13 Skrevet 27. mars 2009 Første tanken min var helt ærlig:Bikkjenavn! Minner liksom om navn på en hund.Ala Aiko,Siko,Aila..hehe.. Men etter å ha "smakt" litt på det syns jeg det er litt kult
Gjest Skrevet 27. mars 2009 #15 Skrevet 27. mars 2009 Dårlig med samiske aner å skylde på her, men om man har det er det jo ikke det verste en kan kalle barnet sitt.
Gjest Skrevet 27. mars 2009 #16 Skrevet 27. mars 2009 Mulig jeg er litt slem nå, men det minner meg om en salig blanding av vaskemiddel og dipp:)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 28. mars 2009 #18 Skrevet 28. mars 2009 Hvis pappaen er same så er det ok.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 28. mars 2009 #19 Skrevet 28. mars 2009 Synes det er litt kult jeg. Men ikke noe jeg ville ha kalt en fremtidig sønn. Liker at det er litt annerledes og uvanlig. Og han blir sikkert den eneste i klassen med det navnet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå