Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Ailo?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er knall tøft. *Skrive det opp på listen over fremtidige guttenavn*

Noah og Ailo, klinger fint det? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser du på senkveld , eller ?

Skrevet

Ailo? Tenker på aoli...

Skrevet

Samisk navn da, veldig snodig å kalle ungen sin det om du ikke er samisk.

Skrevet

mormora til mannen er same og det er masse samer og kvæn i slektsboka. Så det forsvarer vel den delen?

Ja jeg ser på senkveld =)

Skrevet

Njaa, bedre enn Nemo hvertfall... hehe ;)

Skrevet

Mannen har mange samiske aner.

Skrevet

fint, og han er faens så kjekk!!!

Skrevet

Første tanken min var helt ærlig:Bikkjenavn! Minner liksom om navn på en hund.Ala Aiko,Siko,Aila..hehe..

 

Men etter å ha "smakt" litt på det syns jeg det er litt kult

Skrevet

Bikkja til kusina mi heter det...

Skrevet

Dårlig med samiske aner å skylde på her, men om man har det er det jo ikke det verste en kan kalle barnet sitt.

Skrevet

Mulig jeg er litt slem nå, men det minner meg om en salig blanding av vaskemiddel og dipp:)

Skrevet

Hvis pappaen er same så er det ok.

Skrevet

Synes det er litt kult jeg. Men ikke noe jeg ville ha kalt en fremtidig sønn. Liker at det er litt annerledes og uvanlig. Og han blir sikkert den eneste i klassen med det navnet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...