4skatter Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Sitter rundjult her... 12 år sammen... hva nå...
Gjest Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 Oj... Hva skjedde, er det lov å spørre om? 12 år sammen, er mange år det......
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. mars 2009 #4 Skrevet 27. mars 2009 ta en dag av gangen. det kommer til å gå bra! du må bare gi deg sjangsen til og bli kjent med deg selv på nytt. altså den single delen av deg. det kommer til å gå bra! om det er noe konkret du lurer på så kan jeg nok svare på det meste
glad_mama Skrevet 27. mars 2009 #6 Skrevet 27. mars 2009 Alt ordner seg. Ta deg tid til å sorge og imorn er det en ny dag.
solemio Skrevet 27. mars 2009 #7 Skrevet 27. mars 2009 Pust med magen, pust med magen. Og så ser du i morgen i dagslys hva som skjer..... det er et tips som har hjulpet meg. Håper du får sovet litt, og så ordener alt seg for snille jenter. ALLTID!!!!
ApriIbaby Skrevet 27. mars 2009 #8 Skrevet 27. mars 2009 Om jeg forstår deg rett hadde jeg i hvertfall begynt med en anmeldelse....og evt bytte av lås.....og så måtte resten synke litt tror jeg. Ta kontakt med noen som kan være sammen med deg. Du trenger litt omsorg og noen å snakke med nå. Lykke til!
4skatter Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 27. mars 2009 Takk for mange svar... hva skulle man gjort uten dinbaby,.. er rene terapien... Ja, jeg mistet kontrollen og klapset til han... og fikk dobbelt opp tilbake... Utroskap... det er grunnen...
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 27. mars 2009 #10 Skrevet 27. mars 2009 Oj... Men tror du han kan komme tilbake? Litt skummelt siden han allerede har slått deg osv... Lov å ta kontakt med politi, krisesenter eller noe hvis du er redd for det da... 12 år er lenge og det er nok utrolig vanskelig for deg nå... Sender deg en klem=)
cherry coke Skrevet 27. mars 2009 #11 Skrevet 27. mars 2009 Så han har banket deg rett og slett? Synes du bør få noen til å være hos deg nå. Stakkars deg, du har det sikkert tøft nå!
*Rutletutt* Skrevet 27. mars 2009 #12 Skrevet 27. mars 2009 Herregud! Har du ingen som kan komme å være hos deg? Vet ikke hva jeg hadde gjort i den situasjon, men jeg hadde enten tatt med meg ungene og kommet meg vekk eller skiftet lås...anmeld han! Stakkars deg - håper alt ordner seg. Klem
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 27. mars 2009 #13 Skrevet 27. mars 2009 Han der bør du ikke slippe inn når du er alene en gang til! Anmeld han for volden!! Hvis han har vært utro, burde han kunne ta i mot et klaps på kinnet for å si det sånn.. For en drittsekk! Håper du aldri tar han tilbake igjen hvertfall, du fortjener mye bedre enn det!! Håper du har noen som kan komme å støtte deg.. Sender en trøsteklem til deg!
snuppi min Skrevet 27. mars 2009 #14 Skrevet 27. mars 2009 Uff, så grusomt! Du må få noen til å komme å være sammen med deg! Vet det er vanskelig å tenke på nå, men du må ta bilder dersom du har fått noen merker. Veldig viktig dersom du skal anmelde ham, kan gi deg en fordel om det blir rettslig ettermele. Men for all del, dra ett sted dere kan føle dere trygge - eller få noen over som kan være hos dere. Håper du føler deg bedre etter hå ha fått det litt på avstand og fått sovet litt.
Gjest Skrevet 27. mars 2009 #15 Skrevet 27. mars 2009 Hvis han har vært utro skulle han rett & slett vendt det andre kinnet til slik at du kunne klapset det også... !! Har du noen som kan komme til deg, så du slipper å sitte alene? En ting er at du må takle at han har vært utro, så må du i tilegg takle at han banket deg... Det må være utrolig vondt! Få tak i noen som kan komme, så har du noen å snakke med som kan være der for deg igjennom natten.
Bolla Pinnsvin Skrevet 27. mars 2009 #17 Skrevet 27. mars 2009 For en drittsekk! Jeg MÅ bare si det...En mann som har slått en gang,kommer til å slå igjen....Den mannen må du ikke ta tilbake!Og jeg ville tenkt meg godt om når det gjelder han og evt barn... Men nok om det..Håper du har noen rundt deg du kan prate med.Helst noen som kan bli hos deg i natt.Hvis ikke,så bruk dib for alt det er verdt.Viktig å ikke stenge dette inne.Få det ut!Ved å prate,eller skrive. Så må du prøve å sove og se på ting i dagslys og med nytt mot i morgen. Du kommer til å klare deg helt fint.Stol på det.Veien dit kan bli tøff og lang,men du klarer det.Du er sterk!Husk det! Masse klemmer
4skatter Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #18 Skrevet 28. mars 2009 Ser alt veldig svart nå... Jeg har ikke fått blåmerker, men slo ryggen hardt... Vært og tatt røntgen.. og løy. Klarte ikke å si sannheten. Hvorfor?? Vet ikke... Han er jo så snill til vanlig. Hvorfor klarte jeg ikke å anmelde han? Jeg forstår meg ikke selv... Og savner han... Har alltd vært rådgiver for andre i denne situasjonen, og bedt dem om å komme seg vekk, hvorfor klarer jeg ikke det? Hva er det for noe gærnt i hodet mitt?? Hvorfor vil jeg ha han tilbake? Jeg har alltid elsket han, og dette er det verste som kunne skje meg, men jeg klarer ikke å gjøre det slutt... Han angrer veldig, men vil flytte ut for godt. Hvorfor klarer jeg ikke å godta det? Noen som har følt dette? Jenter dere må hjelpe meg, er veldig alene...
Bolla Pinnsvin Skrevet 28. mars 2009 #19 Skrevet 28. mars 2009 Jeg har på en måte vært der...Men det var et ganske nytt forhold,så jeg kan jo ikke sammenligne med dere som har 12 år bak dere... Men..jeg hadde også alltid rådet andre i lignende situasjon.Aldri tolerert vold.Osv..Ennå så ble jeg hos han..altfor lenge.Noen mener sikkert at jeg var for ung til å se alvoret.Men,ingen trodde meg vel egentlig.Han var så snill og god utad..Så jeg tilgav han etter første slaget.Det gikk en stund,og skjedde igjen...Og igjen..Jeg var gravid og 17 år.Ventet hans barn.Og han slo...Jeg ble hos han gjennom hele svangerskapet og klarte ikke å bryte helt ut før gutten min nærmet seg 1 år.DA fikk jeg nok.Han slo meg midt i ansiktet,med knyttet neve,og dro meg etter håret ned mot bakken.På åpen gate!FORAN en securitas vakt! Mens jeg holdt gutten min på armen...Da var nok nok.Jeg gikk rett til vakta i boden for å sikre meg at han så alt,før jeg skulle legge ivei rett opp på politistasjonen.Men han ville tydeligvis ikke blande seg inn i noe som helst.For HAN så bare en heftig krangel,det var alt!! Jeg dro nå til politiet alikevel...Uten vitne..og uten noe særlig synlig merke...Ikke spesielt mye de gjør da...Men jeg anmeldte han ihvertfall.Var der mange ganger,men de hadde fortsatt for lite til å nekte han å oppsøke meg.Første året jeg og sønnen min bodde alene var et mareritt.Men han ga seg tilslutt.Når han så at jeg stadig hadde besøk av en annen mann(er han evig takknemlig!) Det eneste jeg er HELT sikker på er at jeg skulle dratt etter det første slaget.Jeg skulle aldri ha funnet meg i sånt. Nå vil jo mannen din avslutte forholdet,som du sier.Og jeg føler virkelig med deg..jeg gjør det!Men...Vær så snill å tenk deg VELDIG godt om hvis det blir aktuelt at han kommer tilbake.Selvfølgelig savner du han.Og kommer sikkert til å gjøre det i lang tid fremover.Dere har jo delt mange år sammen! Og sikkert hatt det fantastisk. Men...Du har et langt liv igjen.Og du fortjener å være lykkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå