Gå til innhold

gi meg din fineste/kuleste/beste sang

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er lei av de jeg vanligvis hører på... hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den aller morsomste om dagen er Hot`n Cold med Katy Perry, men den er du sikkert lei... Hehe

Ellers er jeg blodfan av Josh Groban, og anbefaler alt av ham - spesielt fra album nr 2 som heter "Closer". Er en sang der som er aldeles bedårende fantastisk vakker, den heter Remember When It Rained, han har laget litt av den selv og spiller piano på den.

Er litt savne og lengte-sang, da. Hehe.

Herlighet, det finnes jo så mye morsomt og bra. Jeg elsker gladmusikk, gamle Grand Prix sanger som Diggelo Diggeley og Fångad av en stormvind... Hehe. Syns du skal se klipp av ei jente som heter Charice, hvis ikke du har sett det før:

http://www.youtube.com/watch?v=JeF54pdwvWo

Skrevet

hehe.. den var slitsom cherry coke. jeg tror den må vokse litt på meg... hehe (skal sies at jeg er sliten, etter en rar rar dag, så det skal ikke så mye til før en sang er slitsom)

Skrevet

haha.. den var artig, Hot`n Cold med Katy Perry altså. hører den nå. har hørt den på byen to ganger tror jeg. kult :-)

Skrevet

Ja syns den er råtøff :) Ganske kul den andre hiten hennes, I kissed a girl. Også har hun en kjempefin rolig sang som heter Thinkin of you...

Skrevet

Den må høres med HØYT volum. Vanvittig tøff rytme på den:) Ellers er dette en som jeg går å nynner på om dagen:

Skrevet

den øverste linken din er også fin :-) hører på den nå. tror det litt sånn triste fine sanger jeg er ute etter egentlig. var i en vannvittig sterk dåp i sta!

Skrevet

Det meste av Neil Young!

Ellers så har jeg en på 14mnd som digger siste De Lillos låta

(han tror den ddreier seg om han....) Flink, flink, flink

Skrevet

Hele backkatalogen til Nick Cave og Tom Waits for eksempel?

Nick Cave feks "do you love me?"

http://www.youtube.com/watch?v=UtUDvv6J1yw

Tom Waits "come on up to the house"

Er forøvrig enig med frk. Nilsen over her, og slenger på hele backkatalogen til Neil Young også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...