ahls Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Lurer bare på hvor tvillingene deres hviler? Vurderer å få tak i 2 vugger....
gullskatt Skrevet 28. mars 2009 #2 Skrevet 28. mars 2009 Jeg har satt den ene sengen ned i stuen som de bruker om dagen. Men siden de krever bevegelse, så er det ikke så ofte de ligger der. Jeg veksler mellom vippestol og vognen. Håper at de skal legge av seg den vanen, men jeg syntes det er vanskelig å ta den kampen så lenge de er to. Da er det som regel enkleste måten for at jeg også skal få hvilt litt. Vanskelig det der..... Jeg kler dem heller og setter dem ut.... Frisk luft har dem jo også godt av..... Jeg har sett tvilling-vugger, men de er ganske dyre......
Caro77 Skrevet 28. mars 2009 #3 Skrevet 28. mars 2009 Mine lå i hver sin vugge i stuen. Jeg har to til salgs om du bor i nærheten av Oslo. Litt vanskelig å sende.... To hvite vugger med madrasser.
ahls Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. mars 2009 Det hadde vært fantastisk men jeg bor i Stavanger, litt langt borte..... Takk for tilbudet og svar:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå