Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Er jeg utålmodig kanskje? Er 4 mnd siden fødsel, og kjenner omtrent ingenting under samleie lenger. For det første er jeg for lite sydd i åpningen, så kjenner overhodet ikke at han trenger inn. Han bare glir inn uten at jeg trenger være "klar" en gang. =( Inni føles det også veldig slapt. Har riktignok et lite fremfall av fremre vegg.. Gjør det nok ikke bedre det da sikkert. Kniper masse og har gjort det siden fødsel. I tillegg til dette får jeg nesten vondt baktil pga at det er så lite mellomkjøtt. Jaa, jeg skal til gynekolog å snakke om dette, men måtte bare klage litt her også. Først nå skjønner jeg faktisk de som tar keisersnitt pga at de er redde for å ødelegge underlivet sitt. For man kan faktisk bli ødelagt. Og det er lite kult =(
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 Utrolig nok sier sambo at han ikke kjenner forskjell . Men vi hadde omtrent ikke sex i graviditeten (pga jeg fikk kjønnsvorter..blæ) så han har vel bare glemt hvordan det var før. Nå angrer jeg på at vi ikke bare hadde oss som gale mens jeg enda var fresh der nede. (ja selv med kjønnsvorter var jeg ti ganger bedre enn nå) HI
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 er det etter første fødsel dette har skjedd? jeg har nettopp født mitt andre barn som var en god del større en 1. er kjempe redd for dette selv å håper bare så inderlig at ikke sexen blir alt for anderledes når vi først kan ha sex igjen...
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #4 Skrevet 27. mars 2009 Etter første fødsel ja..=( Fødte en biig baby. HI
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #5 Skrevet 27. mars 2009 Knipeøvelser vil ikke hjelpe på den forstørrede skjedeåpningen. men dette kan fikses ved operasjon. Tror faktisk det er ganske vanlig å måtte fikse etter fødsler. Hør med gyn=)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #6 Skrevet 27. mars 2009 Jeg har ny kjæreste etter fødselen, og han sier at det er så trangt at om jeg kniper sammen så får jeg beskjed om å slippe innimellom slik at blodet kan strømme igjen. Hehe. Jeg hadde ingen sex de første 6 mnd etter fødsel Så aner ikke om det var videre..
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #7 Skrevet 27. mars 2009 må man betale for en eventuelt operasjon da? eller kan man få det dekket? jeg kjenner mye mindre etter 2 svangerskap. og skvetterhele tiden.(ja det er ekkelt) når vi har samleie, kjenner jeg det med en gang. men så kjenner jeg ikke stort etterhvert. men det hjelper ikke med knipeøvelser altså? har ikke vært veldig flink til det heller da men.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #8 Skrevet 27. mars 2009 Knipeøvelser hjelper på musklene inni skjeden og rundt skjedeåpning, men om man ikke er sydd igjen skikkelig så må man bli det. Og det kan man med en operasjon. Denne blir dekket. Hvis det viser seg at du har et reelt problem. Noe trådstarter virker å ha Men altså, om man er sydd skikkelig og slikt så hjelper knipeøvelser veldig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå