Gå til innhold

greit og bli masert på skuldrene selvom man er graivd?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor ikke???

men pass på så ingen klør deg bak øret

Skrevet

var ikke sånt ment da, bare hører så mye om at man skal være forsiktig pga nærver og sånne ting

Skrevet

man skal ihvertfall være forsiktig med å massere nakken, og oppover mot hodet, hvis du skjønner hva jeg mener,

uansett om man er gravid eller ikke

Skrevet

Nei, man trenger ikke å være forsiktig med å massere hverken nakke eller skuldre, med mindre man prøver på kiropraktorknekk på egen hånd.. Massasje har man bare godt av. Vet ikke helt hvor det kommer fra at man skal være forsiktig med å massere nakken egentlig..

Skrevet

har aldri hørt om at en ikke kan massere nakken når en er gravid!

Skrevet

kommer fra en fysioterapaut jeg gikk til en periode da jeg hadde veldig stiv nakke og mye spenningshodepine for min del ihvertfall...

han var veldig bastant og mente at ingen skulle borti nakken i det hele tatt han da, men det må da være greit å gni litt for å løse opp...

Skrevet

Jøss, det var rart. Jeg er fysioterapeut selv, og vi anbefaler absolutt massasje og tøyninger hos oss iallefall, aldri hørt annet.. Har bare positive erfaringer med det, hjelper ofte godt:) Så det er bare å få fedrene til å gni når det knyter seg til!

Skrevet

Jeg går til fysioterapeut og får masert meg og hun sier også at vanlig massasje ikke kan være skadelig, fikk også høre dette tidlig i svangerskapet og var jo livredd. men kan jo ikke skjønne at babyen skal ta skade av at du får kos og løst opp muskler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...