bompymamma Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Veldig mye av innholdet i flaska forsvinner ut av munnen til ungen når hun drikker. Vi bruker Avent sine flasker med tutt nr.1 (ett hull). Burde vi gå over til et annet merke, og da event hvilket? Hva kan være grunnen til at hun søler så mye? Virker som om hun ikke klarer å suge skikkelig på tutten. Det bare renner og renner ut på smekka.
nr 2 på gang i mai Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 det kan godt hende at hun ikke får tak ja, minien her vil kun ha mam sine smokker, de er litt flatere, kansje lettere å suge tak i..de selger dem på matbutikker.
bompymamma Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2009 Får kjøpe en mam-flaske neste gnang jeg er i butikken, så får vi se om det blir bedring. Takk for svar : )
Ladybug~N&E Skrevet 27. mars 2009 #4 Skrevet 27. mars 2009 anbefaler mamflasker med ultiventsmokker(mam). smokkene passer fint på aventflaskene også men jeg synes ikke det fungerte optimalt. disse smokkene er mer avflatet på tuppen og litt ruere slik at babyen får bedre tak. min også hadde problemer med aventsmokkene men med mam så gikk alt som en drøm;)
Lille Sniff Skrevet 27. mars 2009 #5 Skrevet 27. mars 2009 Vi hadde samme problem med eldste vår, og gikk da over til Dr. Brown flasker, og det ble endringer med en gang. Vi prøvde også mam, men de ville ikke hunha. Mens minstemann begynte å bruke Avent sine med en gang uten problemer, så det er tydelig at barn er forskjellige:-)
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 27. mars 2009 #6 Skrevet 27. mars 2009 Vi bruker også Dr. Brown sine. Prøvde avent, men det ble bare tull! Med Dr. Brown sine slipper du å tenke på vakum og ungen kan spise i eget tempo. Veldig fornøyd med disse flaskene! Pass på at tunga ligger på rett side når hun drikker, hvis ikke blir det masse søl!
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 27. mars 2009 #7 Skrevet 27. mars 2009 Vi bruker også Dr.Brown sine flasker og ingen problemer med at det lekker ut av munnen eller at hun gulper/spyr etterpå. Kjempe fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå