Gå til innhold

skal dere slå av lyset i morgen kl 20.30 da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er vel en sånn verdens aksjon.

vet ikke helt jeg, er for aksjonen, men vet ikke om det hjelper om jeg på ei øy med 2500 innbyggere gjør det. vises vel ikke akkurat.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har jeg ikke hørt om. Hva er det?

Skrevet

Har ikke jeg heller?

Skrevet

Det skal jeg. Heller tenne noen telys :)

Skrevet

Vi slår alltid av lysene der vi ikke er, og ser ikke helt for meg at vi skal sitte i bekkmørket på kvelden mellom barneselskap og familieselskap.. Bake må jeg også :P

Skrevet

Earth Hour :)

vi har tenkt å skru av lyset og kose oss med stearinlys :) poenget er vel ikke at akkurat denne handlingen i seg selv hjelper miljøet, men at det viser at vi kan, og bør gjøre en innsats alle som en! Det viser at vi bryr oss om miljøet, og at barna og barnebarna våre skal vokse opp i friske omgivelser :)

Skrevet

Jupp, tenkte det ja ;)

Skrevet

Slokker alle lys før jeg drar på jobb!

Spørs om vi slår av alle lysene der da, litt usikker ennå, men slår vel da av de minst viktige lysene i alle fall ;-p, så vi skal i allefall prøve så godt det lar seg gjøre!

Skrevet

Jeg tror ikke vi kommer til å sitte i mørket under middagsselskapet, men man skal aldri si aldri.

Skrevet

Klart vi skal slå av lysene :)

Tenner stearinlys å koser oss :)

Skrevet

Har som regel slokket det meste av lyset rundt den tiden. Liker å se på tv i mørket. :)

Skrevet

Ja, det skal vi. Jeg har to tenåringer som er ganske opptatt av dette i huset, og synes det er en god anledning til å sette litt ekstra fokus på miljø og energisparing. Dessuten ville det være ille å ikke støtte opp om deres engasjement når det først er en verdensomspennende aksjon.

Skrevet

er det for en time eller resten av kvelden..... utifra navnet er det vel en time....he he he blir mye rart i morgen da, sitte i morket og stille klokken på natta:-) ja ja ja

Skrevet

men, men.....det store korslaget da??

Skrevet

Er ikke poenget å slå av alt da?=)

Skrevet

Ikke vet jeg. Men spørsmålet var i alle fall om vi skulle slukke lyset, og det skal jeg.

Skrevet

Vil tro poenget var å slå av alt ja...

Men kan jo ikke det, Datteren min er mørkredd, så jeg kan jo ikke slå av lyset inne hos henne.

jaja, vi kan vell gjøre det en annen dag...

Skrevet

Nei jeg er mørkredd og er hjemme alene med barna. Har heller ikke tenkt å gå opp i fjøset og slå av alle lysa siden jeg er alene.

Skrevet

Leste nå at det gjelder bare lysslukking, som et symbol mot global oppvarming. For å få politikerne til å handle. Så du kan bruke annen strøm. :)

Skrevet

Tja, lysene kan vi vel slukke, men tv og pc blir vel på:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...