Gå til innhold

Ut av jobb allerede i uke 18?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :)

Er det flere som må ta ut svangerskapspenger pga hvilken jobb dere har??

I neste uke blir jeg nødt til å dra til legen for å søke om å få svangerskapspenger.

Jobber som rørlegger, så har alt for mye fysisk tungt arbeid til at jeg kan fungere på jobb. Sjefen min har vært veldig flink til å tilpasse hva jeg skal gjøre/har gjort til nå, men det begynner å bli vanskelig.

Er det flere som må begynne å gå hjemme allerede??

Hva skal dere finne på om dagen? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært hjemme siden dagen jeg fikk pos test!

Jobber som flyvertinne så fikk svangerskapspermisjon med full lønn.Skal ha det helt frem til fødselspermisjon 3 uker før termin.

Dagene går med til alt og ingen ting:Phehe litt kjedelig i lengden da å valse hjemme i 40 uker....

Skrevet

Jeg jobber i ambulanse og måtte gå over på 100% svangerskapspenger fra uke 10, pga begynnende bekkenløsning. Dritkjipt, men går heller hjemme enn å risikere kraftige bekkenløsningsplager. Vil jo gjerne ha en kropp som er brukbar til å jobbe med også etter fødsel!

Her går dagene i litt hobbygreier som jeg ikke har fått prioritert så mye de siste par årene, leser bøker, gjør litt håndarbeid, surfer på nettet, planlegger utbygging og nytt kjøkken, osv. Hadde planer om å gjøre så mye husarbeid og greier, men det blir ikke gjort så mye mer enn til vanlig..hehe...

Nå begynner det å bli triveligere å være ute om dagene, så har planer om å bli flinkere til å komme meg ut hver dag.

Skrevet

Jeg jobber i en stor butikk og kommer nok til å måtte vurdere å bli hjemme.

Det er mye tungt arbeid og står og går hele tiden.

Begynner å kjenne det i ryggen og sånn. :/

Er da sjefen som sier at om jeg ikke trives og har det bra pga. vond rygg og det at det er mye arbeid jeg ikke kan gjøre så må jeg komme meg hjem :P

Er dame som vet hvordan det er å være gravid. Veldig greit.

Jeg er 17+6 og skal prøve å tviholde på jobben enda :)