Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Hva er normalt å ha? Er i uke 32 og har fått mye mer kynnere siste uka. Ikke bare når jeg rører meg, men de kan komme også når jeg sitter stille. Kan det være "farlig" å ha for mye kynere i uke 32?
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 Vonde og/eller regelmessige kynnere må tas på alvor!
Pengetreet Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 Jeg var plaget av vonde kynnere siden uke 20. Noen av dem var ekstremt vonde, og jeg våknet til og med om natta av vonde kynnere. Jeg fikk beskjed fra jordmor at så lenge de ikke kom regelmessige var det ikke farlig, men jeg måtte ta det ekstra med ro og unngå stress. Har du sjekket at du ikke har uvi? Det kan gi mer kynnere og ubehandlet kan det sette i gang fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå