Gå til innhold

Heldige heldige meg

Anbefalte innlegg

Gjest amandine
Skrevet

som har tre flotte friske unger! Knøttet har fått sin første smak av grøt i dag, Broremann hjemme etter 2 overnattinger på fjellhytte med bhg, og Vakkerungen utslitt etter nok en uke som 1.klassing.. Gubben en tur på jobb(selvfølgelig), men mine vakre sover som steiner og jeg føler meg som verdens heldigste.

Det skjer mye vondt rundt meg med mennesker jeg er glad i, og akkurat i dag er jeg vemodig og føler meg nesten urettferdig heldig. Var vel ikke helt rett måte å si det på, men er iallefall evig takknemlig for at mine har det bra og usigelig trist og fortvilet på andre næres vegne. God fredag kveld, jenter! Husk å være glad for det man har når man har det!

Stor klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så sant så sant!

I dag har jeg vært vitne til noe veldig veldig trist.

Eller vitne og vitne....

Skal vel ikke skryte på meg for mye.

Men jeg satt hjemme og spiste lunsj da en diger ambulanse feide forbi stuevinduet mitt og parkerte foran hos naboen.

Rett bak kommer en diger ambulanse til

Hektisk aktivitet, men ingen syke personer kommer ut.

Så haster visst ikke ting så mye lenger.....

Og naboen er ute og takker ambulansefolket mens han tørker noen tårer og tar de viktige telefonsamtalene.

Det får en jammen til å tenke litt....

Har kost ungene litt ekstra i dag ja....

Gjest amandine
Skrevet

Av og til blir fingeren stukket i jorden og man får seg en reality check... Så leit. Men godt å nyte det man har mens man har det, alt for lett å glemme i en travel hverdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...