Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 ah.. tastatur uten disse!? la bare plutselig merke til at du heter kaklehØna kakler, men ikke brukte æ, ø og å i innleggene dine. Men var bare tilfeldig da mye en skal lure på en fredagskveld..
Gjest Skrevet 27. mars 2009 #4 Skrevet 27. mars 2009 Jupp, hvis en har en riktig gammal og dum data så kan det skje. Men nå sitter jeg på god'datan :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå