Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg med å "tyde" dette? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt utrolig vonde modningsrier i dag. Er visse som har vært så vond at jeg har begynt å grine. Og nå har jeg brun/rosa-aktig slim.Hva kan det komme av?

Har termin i dag så håper på at noe skal skje, hvis ikke blir det noen lange dager og netter fremover med mye vondt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forresten, slimproppen gikk for noen uker siden så det er ikke den.

Skrevet

Kan høres ut som du har hatt såkalt 'tegning'

(fra disse sidene: TEGNINGSBLØDNING: En blødning som nesten alle fødekvinner får når de er i begynnende fødsel. Det kommer når mormunnen har begynt å åpne seg etter påvirkning fra riene.),

Det fikk jeg sist og da gikk det et halvt døgn før det hele var i gang. Men jeg hadde ingen sånne modningsrier før de virkelige åpningsriene begynte å komme, og da var det ikke tvil, og det hele var over på fem timer. Disse fødslene er jo så forskjellige, så det er kanskje farlig å gi deg forhåpninger, men det var vel noe slikt du gjerne ville høre? ;)

Skrevet

Håper det bare fører til et eller anna jeg hehe Kjenner kroppen forandrer seg mye nå. Kjennes ut som hodet kommer snart for hun presser ned så fælt. Syns hun kan komme i natt eller så kan modningsriene gi seg i et døgn. Lyst til å sove litt også. Har trua på at hun kommer i løpet av helga uansett:)

Skrevet

Hei.

Hvor lenge har du hatt de riene? og er de regelmessige?

Jeg er i litt samme situasjon som deg.

Skrevet

Greit å få ladet opp litt, ja - uansett er det nok en funksjon bak de riene du har hatt, og for hver av dem er det én mindre til hun kommer :)

Kjenner meg temmelig moden selv, ingen rier men masse nedpress, og av og til tror jeg han prøver på å grave seg ut, en smule ubehagelig! Skulle gjerne fått gjort unna dette i helga jeg også :)

Lykke til!

Skrevet

Har hatt de siden søndag. Da var det 4 min mellom og så varte de i 1.min så vi dro inn til sykehuset. Men det var bare modningsrier så ble sendt rett hjem igjen. Nå så har de blitt så utrolig vonde og jeg lurer på om det kan være rier, men når man blir så avvist som vi ble sist på sykehuset så blir man litt usikker på om man skal ringe eller ikke. Nå så kommer de vonde ca med 10 min mellomrom men så har jeg litt vondt innimellom da.

Skrevet

Hehe ja, ikke sant. Bli ferdig med det:P

Takk det samme:)

Skrevet

Du er nok i gang, Mr'n'MrsFord- fødeklar!

Blodig slim er vel et ganske sikkert tegn...i alle fall når du har rier i tillegg. Jeg har også sinnsykt med nedpress om dagen + stadig sterkere kynnere. Er moden og har 1 cm åpning og hadde termin i går. Hååååper det skjer noe i helga... er like spent hver gang jeg tørker meg etter dobesøk, men foreløpig har det bare kommet masse slim - ikke noe blod.... MASSE LYKKE TIL :-)

Skrevet

Det er ikke verst. Får håpe dere har rett:) Syns det er på tide å dele den lille jenta vår med resten av verden.

Skal krysse fingrene for deg jeg:) Lykke til!

Skrevet

Synes også det høres ut som det kan være verdt å ta en telefon til..? En venninne av meg fikk beskjed da hun ringte at hvis hun klarte å snakke seg gjennom en ri var de ikke vonde nok enda :) - så den retningslinjen fulgte jeg, da det var ti minutter mellom hver og jeg måtte ta en innbitt pause når riene kom, ringte jeg, og de sa det bare var å komme.

Skrevet

Jeg får prøve å prate til samboeren når neste kommer. hehe Foreløpig sitter jeg bare i sofaen og sutrer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...