Gå til innhold

Hahahahaha haremsbukser!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke mye ute av døra for tiden så jeg har ikkesett disse haremsbuksene på noen. Har såvidt sett dem i butikken.

Men nå så jeg gina tricot-reklamen! Hahahaha! Snakk om å ha bæsja i buksa:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes de buksene er utrolig stygge, de kommer ikke på min kropp for og si det slik!

Skrevet

ikke sant!!??!!

er det virkelig noen som liker buksene???

er det noen der ute som EIER slike bukser???1

Skrevet

Hahhha...så vittig at det var så mange andre som reagerte sånn som meg på den reklamen!! :) Flere som sitter med lap-topen i fanget framfor tvèn tydeligvis :)

Skrevet

Haha, er helt enig! Utrolig stygt!! Men skjønner ikke hvorfor de kaller det haremsbukser da, for er jo ikke det det er... Er jo sånne bukser mannlige muslimer går med under kaftaene sine.

Skrevet

laptopen er der den skal være ja..hehe.. :)

Skrevet

Alt du vet, Cat:) Kafta? Aldri hørt, men regner med det er sånn litt lang skjorte. Kjortel kanskje?

Skrevet

MtG: jeg har send deg en melding. Trur det var til deg den skulle i alle fall =P

Skrevet

De er forferdelig stygge. Jeg skal ikke ha hvertfall. Men god plass til ei *hengehøne* i den da. ler:)

Skrevet

Hehe ja, det er en slags kjortel, men den går helt ned til anklene. Stefaren min har jo tross alt vokst opp i sånne;) Og da har de sånne bukser under. Og buksene ser slik ut fordi de tror at profeten Muhammed skal bli gjenfødt av en mann, og derfor må buksene se slik ut i tilfelle den plutselig måtte ta i mot bebis:)

Skrevet

Hei unepune:)

Ja, det var meg. Tusen takk! Så veldig fin ut da. Nå har vi vært heldige og får igjen på skatten så jeg skal få meg en Easy jeans:D

Skrevet

Hahaha cat! Så bra historie bak da:) Aua i rompa...

Er stefaren din muslim?

Skrevet

Jupp, så jeg har godt med inside information;) Jeg har mange gode historier for å si det sånn;)

Skrevet

Jeg trodde aldri at haremsbukser noensinne ville komme i butikkene igjen, men så feil kan man altså ta!

Skrevet

Måtte le da jeg så den reklamen, herregud det var lite fint..!! Så jo ut som dama hadde ei diger bleie på seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...