☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Er ingen grunn til det egentlig. Er veldig glad for og være gravid igjen selv om det vil bli hektisk med to tette men blir redd for alt mulig. Noen erfaring her med det? Vil bli så lei meg hvis jeg plutselig finner ut at det var utenfor.Er en uke siden jeg testet pos litt over en mnd siden jeg tok ut hormon spiralen. Hadde jeg merket noe nå hvis jeg var det? Har mye stikkninger som jeg husker fra forrige men har en del vondt øverst i magen. Har gått på betennelsesdempende som kan være veldig harde for magen så håper jo det hels er det da.
Meg og Victoria + en i magen:) Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 Hvor langt er på vei? Jeg har også veldig mye stikkinger og vondt i magen når jeg reiser meg fort opp. og synes også det er vondt og ligge på magen jeg er 6 uker på vei...
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2009 Har ikke stort peiling egentlig. Hvor tidlig kan man teste positivt a? Kan ikke være mere enn 4 uker vel.Tok den ut 23 februar og da jeg testa positivt for en uke siden så,uff,nei jeg vet ikke...
Gunn og Gutta Skrevet 27. mars 2009 #4 Skrevet 27. mars 2009 Hei. Hvis man har svangerskap utenfor livmoren har man ofte lavere Hcg nivå, og du ville kanskje ikke testet positivt så tidlig?! Det skal være såpass smertefullt at du slipper å lure på om det er noe galt. Jeg har hatt mye murringer og Luftsmerter dette sv.skapet, og da er det også ubehaglig å ligge på magen. Dette går nok bra damer:-)
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2009 Har blitt litt roligere jeg hvertfall;) Mere bekymra for magen min nå
Lyas Skrevet 29. mars 2009 #6 Skrevet 29. mars 2009 Hei. Jeg hadde en graviditet utenfor livmoren i november / desember. Dette var min første graviditet, så ikke viste jeg så mye om hvordan ting skulle kjennes. Det er alltid snakk om mye smerter i forbindelse med dette. Men i og med at jeg har sterke menssmerter til vanlig, så var det ikke noe jeg tenkte sånn over - i og med at jeg er vant til litt smerte. Det er en lang historie med hva som skjedde ol. Men det jeg merket det best på, og det som gjør meg oppmerksom hvis dette skjer igjen, er at jeg hadde en veldig stråling/stikking på den ene siden av magen, fra lysken og oppover i navlehøyde. Men dette var ikke noe jeg kjente før i uke 6. Gravidtesten ble positiv noen dager før IKM, så at vi produserer mindre hcg, det var ikke noe som jeg merket i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå