mitt-skjønne-trekløver Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Hvordan liker dere denne? Tenker å ha den til byvogn/reisevogn. Kanskje noen kan være så snill å måle hvor lang selve ryggen på vogna er?
~sjiraff~ Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 Det tror jeg er en av de største drittvognene som finnes. Til din prisen lan du nok finne noe som er mye bedre. De er dyre og bedritne. Etter en uke i Syden ba jeg om at den skulle bli ødelagt på flyet hjem. Det er rett og slett en skikkelig møkkavogn. Styr unna!!
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2009 Hva var det som var så ille med den? Har du noe annet å anbefale da? Har du vogna ennå og kan måle ryggen eller? Noen sier den er kort andre lang..
~sjiraff~ Skrevet 27. mars 2009 #4 Skrevet 27. mars 2009 Har den ikke her. Står i kjelleren hos svigers. Jeg har ikke noe annet å sammenligne med men vet mange andre som mener den er tungvind å slå sammen og ta opp sammenlignet med andre triller. Min irritasjon gikk på at hjulene rett og slett ikke snurrer. Å svinge med vogna var håpløst uten å måtte tippe den litt bakover (kun bruke bakhjulene). På flisene så dytter du vogna bortover, den triller ikke (hjulene går ikke rundt). Og det samme er problemet om hjulene får tre dråper vann på seg. Prøvde den på kjøpesenter her hjemme etter sydenturen for å se om den var bedre inne her hjemme. Men ble så irritert at jeg dro hjem og byttet vogn til den vanlige sportsvogna.
~sjiraff~ Skrevet 27. mars 2009 #5 Skrevet 27. mars 2009 Samboeren min mener vi skal selge vogna. Den er jo tross alt bare brukt i en drøy uke. Men jeg har faktisk ikke samvittighet til å selge den med et smil til noen andre.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. mars 2009 uffda... hørtes ikke mye bra ut nei... Du gikk ikke tilbake til butikken du kjøpte den på da og klaget? Høres jo ut som det kan være noe feil med hjulene på vogna di... Hvilken årsmodell og farge var det? Hvor kjøpte du den og hva måtte du betale? Har sett den ny til under 700 kr skjønner du, og syns det virket rimelig...
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 27. mars 2009 .. men er jo selvsagt dyrt om den ikke er brukende...
Gjest Skrevet 27. mars 2009 #8 Skrevet 27. mars 2009 Jeg kjøpte den som ekstra trille til frøkna i dag jeg... Virket helt super etter min mening, også er det jo ett års garanti på den da. Sjiraff, jeg syntes du burde dra å klage på den der du kjøpte den jeg. Skal jo ikke være slik du beskriver.
~sjiraff~ Skrevet 27. mars 2009 #9 Skrevet 27. mars 2009 Min ble kjøpt i 2006 i Sverige (til 800 SEK). Klage var aldri et tema i og med at vi kjøpte den så langt unna hjemme. Men søk om carene lieback lux på forumet her og dere får opp mange innlegg hvor mange er helt enig med meg da det kommer til kvaliteten og ikke minst hjulene på den vogna.
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. mars 2009 #10 Skrevet 27. mars 2009 Det er en drittvogn!! Små vinglete hjul. Den er ikke stiv når du triller, så litt vanskelig å styre.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #11 Skrevet 27. mars 2009 Ei i august07 og en i mai09 Hvor kjøpte du den? Hvilken farge valgte du? Og hva betalte du?
1881 Skrevet 27. mars 2009 #12 Skrevet 27. mars 2009 Har hatt denne vognen og synes den var helt grei og ha med på kjøpesenter og slikt! Men vil heller gå hakket opp og kjøpt en carena easy, den har vi nå og den er super! Stor handlekurv, lett og trille på ujevn vei og ikke minst lett og legge sammen og i vekt.
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. mars 2009 #13 Skrevet 27. mars 2009 Er enig med alinas mamma ang det med carena easy. Den er noen hakk bedre til et hakk høyere pris. Bedre hjul, enklere å legge sammen og lettere å trille. Det er stiv rygg på denne da.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #14 Skrevet 27. mars 2009 Er ute etter en paraplytrilletype, og har carena sprint som jeg er veldig fornøyd med, derfor er ikke easy aktuell for mitt vedkommende. Er det stor forskjell på størrelsen på hjulene på easy og lieback?
Gjest Skrevet 27. mars 2009 #15 Skrevet 27. mars 2009 JEg kjøpte den på barnas hus i dag, men ble usikker nå, for min heter Carena Max, er kanskje ikke det samme? betalte kr 990,- (eller mamma betalte)
Gjest Skrevet 27. mars 2009 #16 Skrevet 27. mars 2009 Denne kjøpte vi. http://www.barnashus.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=444&category_id=7&option=com_virtuemart&Itemid=410
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. mars 2009 #17 Skrevet 27. mars 2009 Ikke så veldig stor forskjell, men det er bare 2 hjul bak på easy. De er litt større også på easy.
Chris&Alex♂♂ Skrevet 27. mars 2009 #18 Skrevet 27. mars 2009 jeg har vært fornøyd med min=) min også kan bli håpløs å svinge innimellom, men da er det bare å smøre hjulene. de skal egentlig smøres en gang i mnd.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #19 Skrevet 27. mars 2009 Ei i august07 og en i mai09 Den så veldig lik ut. Hadde du orket å måle hvor lang selve ryggen på vogna er?
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 27. mars 2009 #20 Skrevet 27. mars 2009 Vi har Carena Easy og den er 41 cm i ryggen og 39 cm i setet, den minste på 7 mnd sover i den på verandaen i en carena bag og vi har brukt den på shopping og brostein samt ferier med den største.. hun sitter fortsatt godt i den og er nå 2 år og 9 mnd. Vi er fornøyd med denne vognen, du får den ofte på tilbud på barnas hus. Min venninne har den lieback lux og er ikke fornøyd med sin, nå husker jeg ikke hva det var men tror det var noe med hjulene der også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå