Gå til innhold

Trassig/raserianfall i en alder av 11 mndr...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente på 11 mndr som vet hva hun vil;.) Men når hun gjør ting hun ikke får lov til, og jeg sier i fra, blir hun fryktelig sint. I dag slo/kløyp hun meg i ansiktet flere ganger, og det gjorde vondt. Jeg sa nei, var streng, men hun fortsatte. Da satt jeg henne på gulvet, sa at sånn får du ikke gjøre. Da begynner hun å hyle og skrike, og slå hendene i gulvet. og kaste leker rundt seg. Er dette normalt når de er så små? Flere som har slike hissigpropper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åjada, sånn hadde jeg det med eldste min også=) Han kunne bli så sint at han dunket hodet i gulvet og var helt hysterisk. Ofte bare pga bagateller. Han ble storebror rett rundt den tiden også og det gjorde ikke saken noe bedre... Han er fortsatt en bestemt liten gutt som er veldig klar på hvorden han vil ha ting men han har roet seg veldig. Jeg syntes det begynte å bli bedre når han kunne uttrykke seg bedre og gjøre seg litt mere forstått. Han er nå snart 23 mnd.

Jenta mi er 11 mnd nå og hun kan det hun også men blir ikke så rasende som storebror, hun er for det meste blid og fornøyd. Alle barn er forskjellige og det meste er normalt=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...