Gjest Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 Hvis det er snakk om en senabort kan du det og du kan velge om du vil ha plass i en minnelund eller en grav.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #6 Skrevet 28. mars 2009 bra spørsmål hvis det er en uønsket abort. dumt spørsmål om du ikke trengte en abort. men må vell ha en grav da, du kan jo ikke grave den ned i hagen, d blir jo ikke litte men veldig sykt
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #7 Skrevet 28. mars 2009 først tar man livet av noen for så og begrave det? hallooo.. det vil jo si for de som begraver fosteret aldri kommer til og stelle rundt grava fordi barnet i hovedsak ikke var ønsket..
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #8 Skrevet 28. mars 2009 det kunne ha vært en uønsket abort 17:12... det vet du ingenting om!
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #9 Skrevet 28. mars 2009 nei,men da må HI formulere seg litt bedre da..
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #10 Skrevet 28. mars 2009 Om det er ønsket og provosert abort så er det hele bare forkastelig.. Som om man ser på det som om det var et fullbårent menneske som man har tatt livet av og vil huske på resten av livet. Sykt.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #11 Skrevet 28. mars 2009 hvis man er gravid utenfor livmoren da? det er faktisk mulig. man har NØDT til å ta en abort. det er ingen annen utvei.. og sjangsen for å bli gravid igjen er ikke så stor.. tenkte du kanskje på det 17:30? at man hadde et lite menneske, et lite barn. dittbarn. men man har ikke noe annet valg enn å la det gå. ville ikke du ha en minnestund eller lignene? du HADDE et barn, men ikke nå lengre. du har ikke sjangsen til å bære fram et barn lengre..
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #12 Skrevet 28. mars 2009 slik som det er formulert i overskriften,så tolker mange det slik at det er en provosert abort. men selvsagt hvis det er slik at barnet ikke er ''friskt'' eller det er noe annet,så blir det jo noe helt annet. men da burde hi spurt på en litt annen måte.. å kritikk må alle tåle uansett hva det gjelder selv om ting kan være sårt å høre.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #13 Skrevet 28. mars 2009 Jeg er A 17:30, og selvfølgelig er det noe annet om man hadde ønsket seg barn men man må ta, jeg har da ikke skrevet noe annet. Synes det er sykt om man tar abort fordi man har vært uforsiktig med prevansjon, også ber om å få med embryoet/fosteret hjem for å hedre dens død.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2009 #14 Skrevet 28. mars 2009 hei 17:47.. det var jeg som skrev til deg. virket som jeg kjeftet litt og jeg gjorde fosåvidt det også. men jeg ble litt revet med. jeg opplevde noe lignene selv. og det kunne jo ikke du vite. jeg er helt enig i med hva du skriver. men siden jeg er anonym så ble jeg litt ekstra "tøff" da. det var jo ikke meningen. jeg blir litt revet med i tider. men ja HI skulle kanskje ha formulert seg bedre og det kan jo hende at det er bare et tulle innleg, noe som jeg tror mest sannsynlig når jeg ser tilbake på det. jeg så innlegget her fra min virkelighet.. så beklager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå