Gjest Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Hvor mye er det vanlig å legge ut klær for? Tar man litt ekstra i først, eller forsøker man å lokke med lave priser - he he ;-) Har en Reima-dress til gutt i str 92 som er ganske pent brutk av to barn. Tror den kostet 1000,- som ny.
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 For dyre merkeplagg er det vel vanlig med halv pris eller litt under. Ville sjekket litt om det er mye av samme dressen i samme str ute... Da kan det bli vanskelig å bli kvitt den om du priser for høyt=) Rundt 400-450 ville jeg prøvd meg på ihvertfall=)
Gjest Skrevet 27. mars 2009 #4 Skrevet 27. mars 2009 Ja, var noe sånt jeg tenkte. Er dette helt feil tidspunkt å selge den forresten? Tenkte å bli kvitt den nå snart når minsten er feridg med den (april sikkert) Takk for svar :-)
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 27. mars 2009 #5 Skrevet 27. mars 2009 Nei, jeg tror egentlig nå er et veldig greit tidspunkt å selge. Det er mange som sjekker etter dresser nå, fordi de vet sesongen begynner å nærme seg slutten, og er ute etter dress til neste år... Ser for meg at det som kommer til salgs på finn til høsten igjen ofte er "restene"... HEhe, ihvertfall det jeg innbiller meg=) Jeg har tenkt å se etter en reimadress nå som vi skal ha som ekstradress til neste år...
Gjest Skrevet 27. mars 2009 #6 Skrevet 27. mars 2009 Interessert i en blå? He he ;-) Ser forresten at nabohuset mitt er tilsalgs - he he. Litt skummelt for deg kanskje - hi hi...
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 27. mars 2009 #7 Skrevet 27. mars 2009 Haha, nei fikk oss ny bil i går så har tatt opp nok lån denne måneden...=P Og så vil jeg ha rosa reima...=P (Jadda, vi har rosadilla hele gjengen) Men det blir nok ikke vanskelig å bli kvitt den, ser det står "solgt" eller at bildene er tatt vekk på maaange av reimaannonsene=)
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 27. mars 2009 #8 Skrevet 27. mars 2009 Jeg har forresten begynt å innbille meg at jeg vet hvor du bor, for hver gang jeg kjører forbi der oppe med kirken og skolen vettu så innbiller jeg meg at du bor innenfor der...=P Haha, tenkte på det her om dagen når jeg kjørte forbi, "her bor kanskje spetakkel", og så blei jeg helt svett og fortet meg å kjøre forbi...=P
Gjest Skrevet 27. mars 2009 #9 Skrevet 27. mars 2009 Ha ha, ja da kommer jeg og jager deg :-D Bor litt lenger nede mot byn (inn mot Hop)
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 27. mars 2009 #10 Skrevet 27. mars 2009 Hehe, det var godt, så kan jeg kjøre trygt når jeg skal til svigers :-)
Gjest Skrevet 27. mars 2009 #11 Skrevet 27. mars 2009 Ikke vær for trygg... Jeg lusker mye rundt i strøket ;-)
Zitro Skrevet 27. mars 2009 #12 Skrevet 27. mars 2009 Oj, dere var dyre vil jeg si da. Jeg ville solgt en slik dress for 250-300,- jeg... er tross alt brukt av 2 barn da.
Gjest Skrevet 27. mars 2009 #13 Skrevet 27. mars 2009 Ja, men 2-åringer sliter lite på klærene da... De som eldstemann har brukt fra str 3 år har gått rett i bosset ;-)
Bomsedeisi Skrevet 27. mars 2009 #14 Skrevet 27. mars 2009 PÅ denne tiden får man ofte kjøpt helt nye Reima dresser i butikken til 1/2 pris. Det har jeg gjort flere ganger på vårparten.... Jeg hadde aldri betalt 1/2 pris for en brukt dress og iallefall ikke som er brukt til 2 barn. Nei maks 150-200 kr tror jeg du kan få for den dressen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå