♥Nefertiti♥ Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Hei! Jeg fikk fjernet den ene eggstokken kirurgisk etter en stor cyste i 1998. Siden den gang har jeg gått på p-piller, frem til for et år siden. Det tok et par mnd før mensen kom tilbake etter p-pilleslutt, og siden da har periodene mine vært ganske ustabile, for så å stabilisere seg mer etterhvert. Hadde min første Pergotime-kur forrige syklusstart, og regnet med at tanta skulle kommet onsdag denne uka dersom vi ikke lykkes. Det gjorde hun ikke, så da testet jeg idag, negativt. Har fortsatt ikke sett noe til tanta... Noen flere som har erfaring rundt fjerning av eggstokk? Ifølge gynekologen skal det jo ikke ha noe å si, så lenge den jeg har igjen er frisk, men nå begynner jeg jaggu å tvile...
Onemore-thefinalcountdown Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 Kan vel ta lengre tid, ettersom egg losning noen ganger kommer fra hoyre og noen ganger fra venstre, og du bare har en. Men jeg kjenner en som ble gravid med en eggstokk, uten problem. Var 4 barnet da sa kan hende hun var veldig fertil. :-)
♥Nefertiti♥ Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2009 Ifølge gynekologen skal kroppen tilpasse seg dette av seg selv, slik at det automatisk kommer egg fra samme eggstokk hver mnd. Hun har vel sikkert peiling, det er vel bare jeg som er utålmodig Synes bare dette tar laaaang tid, var ikke helt sånn jeg tenkte det skulle bli...
Onemore-thefinalcountdown Skrevet 27. mars 2009 #4 Skrevet 27. mars 2009 skjonner det, men sa er det litt lett a bli sa gira her inne at man blir mer stressa nar det ikke klaffer. Ta livet med ro og ikke stress =o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå