Gjest Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Jeg har hørt at jenter ofter blir litt mindre enn gutter. Ikke alltid da, men ofte. Stemmer det for dere for dere som har begge kjønn? Må innrømme at jeg blir litt svett av tanken på hvilken vekt vesla kommer til å enda opp med dersom hun skal bli større enn siste gutten (han var 4440 g, og her har guttene blitt større for hver gang), så håper jo liksom hun skal bli litt mindre igjen?
Ranveig R Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 Jenta vår var 100g tyngre en guten, 9 dagar tidlegare i svangerskapet.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 Kusina mi har en av hver, jenta som kom som nr 2 var større enn det broren var da hun kom til. Men tror sånt er inviduelt da. Ei jeg kjenner som fikk ei jente 3 dager før meg fikk ei jente som var mindre enn gutten hun hadde fra før. Men det skal sies at gutten gikk hun 2 uker over med, jenta kom 2 uker før termin
plastblomst♀♂♂ Skrevet 27. mars 2009 #4 Skrevet 27. mars 2009 Jenta mi veide 4015g, gutten veide 4340. Jenta er eldst, og kom en uke før termin. Gutten ble født to dager etter termin.
JenteOgGutterMamma! Skrevet 27. mars 2009 #5 Skrevet 27. mars 2009 Hei! :-) Hos oss var det omvendt! Jenta veide 3960 g da hun ble født, og guttene 3710g, 3350g og 3230g ! :-) klem! :-)
Gjest Skrevet 27. mars 2009 #6 Skrevet 27. mars 2009 Uffda, må kanskje belage meg på en 5 kilos klump likevel da... :-/
JenteOgGutterMamma! Skrevet 27. mars 2009 #7 Skrevet 27. mars 2009 Hei igjen! :-) Glemte å skrive at jenta kom 8 dager før termin, guttene mellom 2 dager og 11 dager før termin!
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 27. mars 2009 #8 Skrevet 27. mars 2009 gutten min var 4520 g født 14 dager over termin, jenta var 4060 g født på termin. Hadde jeg gått 14 dager over med jenta også, så hadde hun vel blitt ca like stor som broren.
olla Skrevet 27. mars 2009 #9 Skrevet 27. mars 2009 jenta var 300 gr lettere enn gutten, hun kom 2 dager over termin, han 9.
smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 27. mars 2009 #10 Skrevet 27. mars 2009 Mine gutter veide 3330(minste gutten), 3250( Mellomste)og 3020 (eldstemann), sistemann som er ei jente veide 3950,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå