Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og hå!!

Jeg kan nesten ikke tro det, men vi var på ultralyd og der var det to hjerter som banket...Vi er overlykkelige:-)

Vi har vært gjennom 4 forsøk og endelig klaffet det!! Vi har hatt tre forsøk på Haugesund sykehus men vi lykkes ikke. Vi gikk derifra til Klinikk Hausken og vi lykkes på første forsøk. Jeg måtte gjennom litt annen behandling men den var sannelig vellykket:-) Vi styrte på i 1 1/2 år men til slutt ser det ut til å gå bra. Jeg er i uke7+1 og jeg håper selvfølgelig at det skal gå bra.

Vil bare si stå på jenter og masse lykke til!!!!

Gode klemmer fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye Hvite due!

Nyt tiden fremover :-)

Skrevet

Så fantastisk,hvit due :-) Gratulerer så mye!!!

(Hvis det passer så fortell gjerne om hva slags behandling du hadde).'

Du må uansett ha masse lykke til videre :-)

klem

Skrevet

Gratulere, det er helt herlig å høre at du skal ha TVILLINGER!! Hvilke medisiner brukte du og hvor mange deler hadde eggene delt seg i for å få klaff på miraklene?

Skrevet

Hei hei!

Klinikk Hausken fant ut at jeg har en mild form for pcos...litt overvektig og eggene mine ble ikke skikkelig modnet på grunn av pcos syndromet. Jeg ha diabetes i familien og jeg fikk medisinen Metfomin for å komme litt ned i vekt. Jeg tok av ca 7 kg med medisinene og litt trim/endret kost. Bare dette er jo med på å øke sjangsen for å bli gravid.

Samtidig med metfomin tabelettene begynte jeg på p-piller. Dette er med på å bedre egg kvaliteten for da får eggene ro og modnes skikkelig. Dette gikke jeg på i 2 og en halv måned.

Deretter begynte jeg på synarela og gonal-f + jeg fikk pregnyl sprøyter som ekstra støtte etter jeg satte inn eggene. Dette fikk jeg fordi jeg har fått mensen så snart etter jeg har satt inn egg.

Jeg var også en uke i syden når jeg gikk på synarela og gonal-f, for å lade batterier, til jeg skulle sette inn egg. Jeg var også 100 % sykemeldt før og en stund etter forsøket, fordi jeg har en travel jobb med ansvar for 60 personer. Kroppen er stresset på grunn av all tankearbeidet.

Vi fikk ut 12 egg hvor av 9 ble befruktet. Jeg fikk også 4 egg på frys. Har aldri hatt på frys før. De to eggene jeg satte inn var av kvalitet A og det er vist det beste....

Denne behandlingen ble full klaff hos oss...vi er så glad.

Håper at det blir deres tur neste gang.

God klem

Skrevet

Gratulrerer så mye:o)!!

Og for en lykke at det var to der inne!!!

Kos deg og nyt dobbelt opp,

og husk den som bærer to i magen skal hvile,hvile,hvile. Det fikk ihvertfall venninna mi beskjed om når hun gikk gravid med tvillinger, selv det å trene var umulig for henne. Hun ble svimmel og kvalm med engang hun satte seg på trimsykkelen;o).

Gratulerer igjen!!

Skrevet

Hei finetine:-)

Tusen tusen takk:-) Det føles helt utrolig at jeg skal bli tvilling mamma....

Ja, jeg er så trett, så trett og tung i kroppen, så det blir mye soving og avslapping på sofa. Jeg prøver å gå 5 km hver dag for å holde meg litt i form og jeg svømmer en dag i uken. Av og til er det tung å gå mens andre dager går det fint.

Det er godt å høre at en skal ta det med ro for det er ikke alltid like lett å rettferdiggjøre all avslapping på sofaen. Har blitt innkallt på sykehuset om et par uker og da vil jeg få oppfølging der fremover. Det er både jordmor, lege og gynokolog, så det blir trygt!

Ha en fin dag finetine:-)

Skrevet

Gratulerer så masse med tvillinger!

Jeg har også vært på klinikk Hausken i Haugesund og er nå i 19 uke med tvillinger.

Det er helt fantastisk:)

Som de andre sier, hvil deg masse og ta godt vare på deg selv og den verdifulle lasten du nå bærer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...