Gå til innhold

20mnd å panikk for bæsjbleiebytte???? hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

for 3 uker siden, helt plutselig fikk hun helt panikk å da mener jeg hysterisk panikk for å bytte bæsjbleie, vi har aldri hatt noen problem med det før, før løp hun til stellebordet med bleien for å få bytta bleien, nå hyler hun panisk, og nesten skjelver i bena når vi tar av bleien,kniper bena, å etter vær gang vi har kommet til litt, så sier hun "sånn borte", men alt er jo ikke borte vi må jo tørke en gang til, hun vil virkelig ikke, jeg synes det er helt forferdelig og føler virkelig noe må ha skjedd, men hva... hun går i bhg men kan jo ikke bynne å beskylde dem heller, hun er sånn til alle.... noen som har opplevd lignende... kan det være at hun har vondt noen plass, hun er ikke rød eller har ingen utslett...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klar for å bæsje på potte kanskje?? Min jenta begynte å oppføre seg litt på samme måten, men virket som om hun fikk "panikk" akkurat når hun skulle til å bæsje. Etterpå gråt hun sårt når vi skulle skifte, uten at hun var sår eller rød. Begynte med potte og etter litt øving funker det fint!

Skrevet

Samme har skjedd her. 22 mnd. Hun ligger og tviholder i stellebordet og ser ut som hun er livredd for å falle ned...og presser imot når jeg forsøker å løfte rumpa. Har også lurt på om noe har skjedd....Men nå ser det ut til å bli litt bedre etter ca 2 uker. Hun liker det ikke, men jeg får i alle fall gjennomført skiftet uten for mye klin. Har lurt på om det svir med våtserviettene, for det er litt bedre med klut. Prøvde noen ganger på gulvet også, siden det så ut som hun var redd for å falle.

Kan ikke tenke meg at det er tid for potte??!!

Har en gutt fra før som ikke bæsjet på do før han var nærmere 3. Men kan jo være at jentene er tidligere...Hadde planer om å begynne med potta neste sommer jeg! Hvis ikke det kommer av seg selv før da..

Hun er ikke i nærheten av å si ifra i alle fall...

Skrevet

takk for svar. har drevet med potte en stund, og hun har bæsje å tisse på den, men føler ikkke at hun vet helt hva det dreier seg om... men har vært litt ivrige igjen di siste dagene nå da, så vi får se om ikke det blir bæsjings i potta fram mot sommeren.... så imens så står vi på stellebordet å bytter bæsjebleie, for det er vist litt greit, hun er flink å løfte foten, men uannsett er det jo klønete å komme til... ja å foresten hun sier ifra når hun skal bæsje, men ikke tidsnok enda til å rekke å få av bleie og sette henne på potta, så det blir vell etter vi har hatt noen uhell...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...