Artica Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Jeg har termin 23 september, og er etter mine beregninger (og legens) 14.2 eller 3? Her på barn i magen kom det opp da jeg var 13.5 at jeg var 15 uker? Får dere feil uke når dere logger dere inn?
Rosmarin*fødeklar* Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 Jeg har også termin 23 sept. Etter mine beregninger er jeg 14+4 i dag. Tror du får uker+dager når du logger inn på babyverden.com?
Gjest Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 jeg har termin 7.oktober...så er da 12+4 uker i dag
Mamman til Vilja Skrevet 28. mars 2009 #4 Skrevet 28. mars 2009 Litt irriterende at de ikke starter på uke 0, men uke 1, jeg ble kjempeforvirra av det i begynnelsen. Det med dagene skjønner jeg meg heller ikke på helt her inne. Men jeg bare trekker fra den dagen som jeg mener er feil i forhold til jordmor...
Artica Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. mars 2009 Gikk inn på babyverden, og der fikk jeg riktig ukes beregning:) Begynte å surre med ukene her, og ble litt usikker på hvor langt jeg hadde kommet.
Gjest Skrevet 28. mars 2009 #6 Skrevet 28. mars 2009 Jeg også surrer med ukene / dagen inne på BIM men Babyverden gir meg riktig regning. Har termin 21. september og er 15 uker idag. Vel, det er snart midnatt, så 15+1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå