Gjest Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Hmm er veldig usikker no om hva det kan være som skjedde her. Eg er 31 uker på vei med nr 2 har en på 2år,plutselig måtte eg gå på bade og skifte pga det kom så mye slim(utflod),lit tykt og hvit men ingen spor av blod,også vart lit vått så måtte skifte. Men har ingen smerter eller noe ting. Kunne det ha vært slimproppen/lit fostervann og??? Skal til svangerskapkontroll på tirsdag...
Gjest Skrevet 29. mars 2009 #2 Skrevet 29. mars 2009 ???? Kunne det vært slimproppen som har godt?????
Bring_it_on!!:)) Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 Det kan det ha vært ja... Slimproppen min forrige gang var veldig lys egentlig og med blodslintrer i.. Men venninen min beskrev slimproppen sin som en rett og slett stooor busemann.. hehe.. Hvit/gulaktig og seig.. Ikke umulig at det var den.., men ikke uvanlig med endel mere utflod til tider heller ,..
Gjest Skrevet 29. mars 2009 #4 Skrevet 29. mars 2009 Min var hvit og seigt og mye + vart veldig våt og så lurer på om evnt det var noe annet og evt lit vann. Vart du veldig vått når den gjekk og lenge før termin? Eg har termin 2juni så er no 32uker,eg har ikkje brukt å ha så veldig mye utflod denne gangen her så derfor begynte eg å lure lit,føler og at ting har begynt å forandre seg og.Merka ikkje at slimproppen gjekk med første mann eg gjegg da over tida og vart satt igang.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 29. mars 2009 #5 Skrevet 29. mars 2009 Kan ikke huske at jeg ble veldig våt nei.. Men kan huske at jeg har hatt veldig tynt flytende utflod som jeg nesten har tatt for og være fostervann.. At slimproppen går nå hvis det var den har ikke noe og si om når du kommer til og føde.. Forrige gang gikk den hos meg mange uker før jeg fødte.. Slimproppen er ingen indikasjon som regel.. Er du usikker så er det nesten bedre og ringe sykehuset.. Men det du kan gjøre er og ta på deg et bind.. Er det fostervann du lekker så tar de gjerne prøver av det bindet.. Og om du lekker fostervann så vil du jo etterhvert se om bindet blir vått..
Gjest Skrevet 29. mars 2009 #6 Skrevet 29. mars 2009 Hadde liknende erfaring for en ukes tid siden.. Kom plutselig noe ut som liknet på eggehvite, skal høre med jordmor i morgen... Er nå snart 37 uker..
Gjest Skrevet 29. mars 2009 #7 Skrevet 29. mars 2009 Okei,eg skal til legen på svangerkontroll på tirsdag,skal høre da hva han sier for på forige kontroll skreiv han HB så er spendt på hva han sier denne gangen her. Vart berre våt den ene gangen da alt det tykke kom,ikkje vorte våt fleire ganger har testa med truseinnlegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå