Gjest Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 blir det borte igjen og hva gjør jeg gfor å bli kvitt det? Nå er jeg skikkelig lei meg. dette er det verste jeg kunne tenke meg å få!!! (bortsett fra alvorlige ting da) trenger trøst......
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 dette er veldig vanlig hos gravide;-) gå på apoteket å hør hva de anbefaler..lurt å smøre med salve hvis det klør mye;-) jeg hadde hemoroider i forrige sv.skap, og de sprakk av seg selv under/etter fødsel og har ikke vært plaget siden;-) lykke til!
engutttil=) Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 kjøp hemoridekrem på apoteket og spis masse grovt brød i en periode.
Ungspika_m_gutta Skrevet 27. mars 2009 #4 Skrevet 27. mars 2009 Velkommen i klubben Føler med deg. Fikk det under fødselen på førstemann jeg, de har vært der siden, men plaget meg mindre i noen perioder enn andre, og nå er jeg inne i en plagsom periode.. (sukk) Har ikke noen bedre råd enn ovenfor, rett etter fødselen iset jeg dem og da ble de bedre, men de duker stadig opp igjen, så spørs om det ikke blir ett lite inngrep etter neste mann har kommet, regner med en til fødsel ikke akkurat hjelper på, så ) Uansett! Lurt å få legen til å se på det, i noen tilfeller forsvinner de ikke av seg selv, man må en tur under kniven, som visstnok skal være ett raskt og enkelt inngrep, lykke til ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå