Aprilprins<3 *fødeklar* Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Vil jeg da få fullføre, eller stopper dem rier og gir lungemodning? Jeg fødte mitt første barn i uke 36+5, men da var det ikke snakk om annet enn å føde han...
snuppene 09 og 11 Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 varierer kansje litt mellom ulike sykehus, men fikk beskjed på fødeavdelingen at de ikke stoppet fødselen etter uke 34.
Ketisi Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 På min minste startet fødselen på dagen 35 fullgått. Det ble ikke gjort noe for å stoppe fødselen, og ikke noe lungemodningssprøyte... Han var 46 cm og 2460 gr. Full apgar score. Lå på vanlig barselavd. Han fikk litt gulsott som ble behandlet m lys noen timer, men vi var hjemme etter 3 dager.
Mumsemams har født :) Skrevet 28. mars 2009 #4 Skrevet 28. mars 2009 Når du har kommet inn i uke 34 får du ikke lungemodningssprøyter. Jeg fødte forrige i uke 35, null problem, full Apgar-score, frisk og fin (utenom litt gulsott, men det kan like godt komme om du går til termin).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå