Gå til innhold

hodepine!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter veldig med hodepine, siden igår har det vært helt forferdelig!Må nesten holde på hode når jeg reiser meg og går.Blodtrykket var normalt!Forstod at det var normalt..men jysla vondt.Er 16 uker:)Andre som sliter med kraftig hodepine??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har slitt veldig med hodepine i 4-5 uker nå. Paracet hjelper ikke det døyt. Har jeg en stressa dag kan jeg banne på at jeg ligger rett ut med hodepine dagen etter... Blodtrykket mitt er helt normalt, men fikk nå vite av legen at jeg hadde litt lavt jern. I tillegg har han sykemeldt meg 80% i fire uker!

God bedring!!

Skrevet

hatt det i mange uker nu er kjempe slitsomt..

klare ikke gjøre jobben min så nu har jeg kaasta håndkle til legen finn noe som kan hjelpe paracet funke ikke i det hele tatt og hodepinen vare i flere dager..

Skrevet

Har også hatt vondt i hodet, er 14+2 uker. Har hatt det i mange uker allerede, men har roet seg ned nå.

Vanlig at gravide damer har hodepine, men er jo forferdelig vondt

Skrevet

Ble sm 40% igår, blir ikke akkurat bedre i hodet av å jobbe i barnehage.Det må jo bli bedre etterhvert.Bare ikke håpe det er begynnende slag/blodpropp.Føler hodet skal eksplodere!!

God helg:)

Skrevet

Kommentar til innlegget mitt litt lenger opp her:

Jeg slet med hodepine også i 1. trimester, men så ga det seg før det kom tilbake halvveis i 2. trimester. Tipper det var hormoner i første omgang, men at det nå er jernmangelen...

Sjekket legen jernet ditt, Lykketallet?

Skrevet

AdrenaLine

Legen sjekket ikke jernet, får ringe legen på mandag hvis det ikke bedrer seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...