FlightlessBird Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 er det noen som vet symptomene på svangerskapsdiabetes? Føler meg så rar for tida, men nå har jeg lavt blodtrykk også, så kan jo kanskje være derfor...?
cec26 Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 Du blir ihvertfall veldig tørst, men kanskje du har litt lite jern?
FlightlessBird Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2009 kan jo være! syntes jeg drikker veldig mye, hvertfall i forhold til før. Og spesielt når jeg har spist noe, men det kan vel være normalt også! Er svimmel, men det er jo sikkert det lave blodtrykket. Litt vondt i hodet, men det kan jo også være så mangt! Sikkert ikke noe galt, men lurer bare på hvilke symptomer en får..?
Gjest Skrevet 27. mars 2009 #4 Skrevet 27. mars 2009 Les denne linken: http://www.babyverden.no/templates/Article____407.aspx Forklarte det godt synes jeg. Lurte nemlig på det samme som deg!
FlightlessBird Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2009 tusen takk! den skal jeg lese!!
julibaby09 Skrevet 27. mars 2009 #6 Skrevet 27. mars 2009 Hei! Jeg hadde svangerskapsdiabetes i forrige svangerskap. Hadde ingen symptomer, men det ble påvist pga høyt blodsukker på en vanslig måling hos jordmor. Så måtte jeg ha sukkerbelastning på legekontoret. Jeg ville hørt med jordmor eller lege Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå