Ksenia & Anjem Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Den som gjør at du ser ut som du ikke har en prikk i ansiktet? den som ikke gjør deg lysere i huden enn du egentlig er? den som er av mousse eller lingende? de man børster på, går jo av i løpet av en time..
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 Til tross for fet hud som vanligvis får foundationer til å smelte, så har jegg bare positive erfaringer med idpudderet. holder hele dagen og gjør meg jevn og fin i fargen ) bruker mineral veil i tillegg for å få det til å sitte bedre lenger...
Ksenia & Anjem Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2009 Alle sier jo den er så bra..men kan den virkelig være det når det IKKE er mousse?
Ksenia & Anjem Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2009 er det denne? http://www.blivakker.no/ProductPage.aspx?prid=2437&mfid=132&mgid=191&mfpgid=192 koster over 400 andre steder..?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. mars 2009 #5 Skrevet 27. mars 2009 Jepp er den je har, bare annen farge. Mousse har jeg ikke prøvd selv da, så sammenlikne med det kan jeg ikke. Den er dyr, men drøyere enn krem i ale fall...
mamarama og lille banan Skrevet 27. mars 2009 #6 Skrevet 27. mars 2009 i.d. bare minerals med i.d. primer som underlag! sitter som støpt jeg har vært plaget med uren hud tidligere, og derfor er huden noe rød, dyporet og med sorte prikker. det synes nesten ikke med pudderet, og det ser naturlig ut!
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 27. mars 2009 #7 Skrevet 27. mars 2009 Id er fantastisk! Orker ikke slite kremer som får det til å føles som du har på deg ei maske:( Pulver en tingen!
cherry coke Skrevet 27. mars 2009 #8 Skrevet 27. mars 2009 Pudder fra kanebo dekker ekstremt bra! Men om du har litt fet hud vil den bli veldig blank, så det er lurt å ha et transparent løspudder over etterpå. Sverget til kanebo før, og nå skal jeg kjøpe igjen. Har brukt alt fra Maxfactor til Arden, men kanebo er bare genialt! MEN...huden puster ikke....så jeg bruker det kun til fest=)
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 27. mars 2009 #9 Skrevet 27. mars 2009 Shisheido sitt pudder er utrolig bra, men forferdelig dyrt det også, men jeg tror at om man skal ha den perfekte foundationen må man betale litt
tante grusom master of law Skrevet 27. mars 2009 #11 Skrevet 27. mars 2009 Jeg anbefaler også ID. Pudderet smelter på huden og gir et surer resultat. Koster over 400 i Norge, men dra til hudpleier og finn ut hvilken farge du skal ha, så kjøper du på nett. Feelunique.com er superbillig:)
HTC Skrevet 27. mars 2009 #12 Skrevet 27. mars 2009 Vedr. ID. Bør man ha primer under og mineral veil oppå idpulveret? Har bare selve id jeg børster på, men føler ikke det funker helt. Har lyst på ett jevnt "usynlig" resultat. Har normal til fet hud.
tante grusom master of law Skrevet 27. mars 2009 #13 Skrevet 27. mars 2009 Pip-pip: Bruker du riktig børste? Det er viktig med riktig kost, og at du bruker sirkelbevegelser for å arbeide pudderet godt inn i huden. Jeg bruker primer innimellom og det gir et ekstrabra resultat, verdt å prøve.
HTC Skrevet 27. mars 2009 #14 Skrevet 27. mars 2009 jeg har riktig børste og bruker sirkelbevegelser. Kanskje jeg legger på for lite? Klør litt i huden når jeg har den på, er det vanlig?
tante grusom master of law Skrevet 27. mars 2009 #15 Skrevet 27. mars 2009 Det er veldig vanlig at man klør i huden. Det stoffet som gjør ID så bra, gjør også at det klør ølitt i begynnelsen etter å ha tatt på pudderet. Primer gjør også at det ikke klør, ihvertfall på meg.
HTC Skrevet 27. mars 2009 #16 Skrevet 27. mars 2009 Er det farge på primer? Er det en krem? Hva med mineral veil?
tante grusom master of law Skrevet 27. mars 2009 #17 Skrevet 27. mars 2009 Primeren er helt transparent og forsvinner inn i huden. Veil finnes både uten og med farge. Jeg synes det blir litt mye med veil på, men vet mange som liker å bruke det, de synes resultatet blir enda mer perfekt av det... Kanskje det er noe for deg? Det er jo ikke så dyrt å prøve hvis du handler på nett.
HTC Skrevet 27. mars 2009 #18 Skrevet 27. mars 2009 Tusen takk for hjelp. Da skal jeg se om jeg finner primer på nett til søndagen. Nå logger jeg av for å reise bort for helgen. God helg!
mamarama og lille banan Skrevet 27. mars 2009 #19 Skrevet 27. mars 2009 jeg har nettopp begynt å bruke primer, og huden blir silkemyk, resultatet blir jevnere og sitter lengre kjøpte på feelunique.
FruTennplugg+guttepluggene Skrevet 27. mars 2009 #20 Skrevet 27. mars 2009 Synes Glo Minerals sin også er bra, har grov hud og endel sorte prikker, men med denne ser jeg fresh ut, børster lett over med solpudder for mer farge :-)
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 27. mars 2009 #21 Skrevet 27. mars 2009 Er fremdeles på leting jeg. Og jeg har prøvd ALT!!! Inkl ID. Har verken fet eller veldig uren hud. Helt normal, litt tørr rundt nesen, noen sorte prikker her og der og halvbleik med fregner. Men klarer bare ikke å bli 100% fornøyd me id heller. Har primer, pudder, mineral veil, rouge, solpudder og koster. Så alt skulle ligge til rette. Men nei. Har prøvd medium beige, medium, og en lysere tone ( altfor lys!) Bruker medium beige når jeg bruker det. Men synes ikke den dekker spes. Alle snakker om at de får porselensakrig hud. Men det gjelder tydeligvis ikke meg:o( Sku kanskje tatt en tur på et parfymeri og fått prøvd ut forskjellige nyanser der - men har dårlig erfaring med at de alltid lesser på med sminke når det prøves på slik at jeg ser ut som om jeg er sparkla til slutt:o(
Gjest Skrevet 27. mars 2009 #22 Skrevet 27. mars 2009 Jeg har samme problemet jeg også elize m/3 prinsesser & 1 prins! Har også ganske lys hud med masse fregner!! Vanskelig å finne noe som dekker bra uten å se kunstig ut. Enten blir det alt for lyst eller for mørkt=/
*Rutletutt* Skrevet 27. mars 2009 #23 Skrevet 27. mars 2009 Jeg har prøvd "alt" av foundations...både vanlige, mousse og pudder, og id og annen mineralpudder er definitivt best! Hadde aldri trodd det før jeg prøvde den, men jeg ble overbevist;o) Syns faktisk Mabelline sin er like god som id, så den skal jeg kjøpe neste gang (har prøvd mamma sin).
surkål Skrevet 28. mars 2009 #24 Skrevet 28. mars 2009 får man kun tak i ID på nettet? og trenger man noe annet i tillegg for å få best resultat?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå