Gjest Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Har noen favoritter, men aner egentlig ikke hva de koster. Når jeg går inn på butikklinker står det enten ikke pris, eller prisen varierer veldig fra sted til sted. Kan noen evt anbefale noen utenlandske nettsider som selger vogner?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 Jeg har ikke helt funnet utav det selv, men om jeg har funnet en nettside som selger har jeg bare sendt mail og spurt etter pris. Fått fine svar på denne måten fra feks www.lilleprinsen.no og lilletrille.no Kjøpte selv teutoniaen min fra Tyskland, og hadde det ikke vært pga en durabelig leveringsforsinkelse uten beskjed skulle jeg gladelig anbefalt ig-familie.de. Srtinelille var veldig mye heldigere enn meg da så jeg er kanskje unntaket som bekrefter at de egentlig er bra. Sparte nesten 3000 på å kjøpe vogna mi der da ;o) Inkl toll, frakt og "feil" valuta...
Gjest Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 Ja, jeg har kjøpt vogn, eller trille, fra Tyskland før jeg også og sparte vel ca 1500 kr på det. Har en tysk kollega, får få hjelp av henne til å navigere gjennom nettsiden deres i så fall, hehe... Selv er kunnskapene mine i tysk veldig begrenset og jeg slet litt sist. Er tautonia jeg også vurderer, den mistral S (som kom dårlig ut i testen, men siden det var i 30 minusgrader tar ejg ikke det så tungt). Hva kostet den du har? Er du fornøyd?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. mars 2009 #4 Skrevet 27. mars 2009 Du kan bestille på mail på engelsk om du vil, det var det jeg gjorde, bare husk å sjekke ordrebekreftelsen nøye for å se at de har forstått hva du vil ha. Jeg bestilte egentlig en vanlig Mistral, men fikk en Prestige med fashionbag siden jeg glemte å sjekke bekreftelsen. Men er veldig fornøyd, og endte opp med å betale 5300 inkl alt for ei vogn som på nettbutikk her hjemme ville kostet 7880 + frakt )
Gjest Skrevet 27. mars 2009 #5 Skrevet 27. mars 2009 Hm, får kikke litt på siden, ble nysgjerrig nå :-) Takk for hjelp!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. mars 2009 #6 Skrevet 27. mars 2009 De kan skaffe teutoniating som ikke står på siden også, bae spør på mail. Det skikkelige regntrekket er nesten halv pris ifht her hjemme og kan være greit å ha med om man likevel bestiller, bare som et tips ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå