Gå til innhold

April: Hvem er det som hadde den idiotiske ideen.....


Monica *rosa og blå*

Anbefalte innlegg

om å få flere barn???? Hadde vi ikke nok med en??

 

Det er stygt å si det, men jeg holder på å bli gal!! Og første gangen vi ordner barnevakt (etter snart ti mnd) så pusser vi opp hus til langt på natt! Og siden mini ga bestemor skrekken med å nekte å sove om natta så er det lenge til noen sier seg villig til å passe barna igjen! :(

 

Å "verre" er det at sexlysta er på topp men vi har besøk til alle døgnets tider, vi deler rom med N og lillegutt liker å våkne å terrorisere oss når vi først har litt tid! Å så er tante rød rett rundt hjørne!! *seksuelt frustrert*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var ikke det deg 'a? *fnis*

Skjønner godt frustrasjonen, selv om sex ikke er noe jeg har annet enn hørt rykter om og i allle fall ikke praktiserer selv, haha.

 

...passet jo innmari bra med mitt halleluja-innlegg i dag da, når det egentlig var du som burde hatt overskuddet - bare for å gni det inn liksom *litt dårlig samvittighet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nei, du må juble så masse du vil! :-D

Du har jo hatt så kjipe dager at du fortjener virkelig overskuddet! :-)

 

 

Og ja.... det var meg som absolutt skulle ha en til! Men alt den fablinga om tre og fire unger er borte! (mannen er glad nå ja! ;-p)

 

Godt å få blåst ut her altså! Er uten mobil så får ikke blåst ut til søstersen, så da måtte jeg ty til dere... ;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går over Monica. Men slike dager kommer en ikke unna slike deprimerende tanker. Det er veldig slitsomt til tider ja. Men det er mer posetivt enn negativt og det er det som holder deg oppe.

Stå på - nå kommer våren og lysere tider. Da blir alt så mye letter.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...