Gå til innhold

Vestfold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fler fra Vestfold her i 2 trimester?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor i Larvik....Er ...hmmm....21+2 idag. Mitt andre barn:-) Hvor bor du?

Skrevet

Ja, bor i Tønsberg.

Hvor bor du HI?

Vi i Tønsberg har treff annenhver uke. Bare å komme.

Skrevet

Jeg bor i Sandefjord/Kodal.

87 modell og venter min første:)

Alder på dere andre her?

Skrevet

Horten

født 84

tredje svangerskap, har ei jente fra før og en dødfødt sønn i fjor.

Skrevet

Jeg bor for tiden i Stokke, nærmere Sem enn Stokke, så pleier å si Tønsberg. Bor rett ved grensa til Tønsberg kommune. 34 år (født 1975). Dette er vår nr 2 =)

Skrevet

Fra larvik her, førstegangs

23 år, 19 uker

Skrevet

hei. bor i sandefjord og er 24+3 i dag. dette blir mitt femte

Skrevet

Da var vi noen her ja:)

Er 17+5 i dag og termin 2 sep.

Skrevet

Jeg er født 80 og venter andremann. :)

Skrevet

Hei på dere :)

Jeg er ei jente på 21 år og bor i sandefjord. Er i min uke 18. Og har termin 05.sept,

:o)

Skrevet

Hei!

Jeg er fra Sandefjord 13+3 i dag. Termindatoen er 3. okt. Dette er vårt 2. barn, hun fyller 2 år 1 1/2 mnd etter terminen(PS hun har også baby i magen sin:-) ).

Skrevet

Jeg bor i Stokke, er 25 år og venter førstemann. Jeg er ca 15 uker på vei nå.

Skrevet

Hei!

Jeg bor i Tønsberg, på Nes/Husvik og er 26 år. Er gravid med første og har foreløpig termin 2. sep - ca 18 uker på vei altså.

Blir gjerne med på disse treffene annenhver uke fremover - hvis jeg er i byen. Ukependler til Stavanger og er hjemme litt uregelmessig.

Hvor og når pleier dere å møtes?

Skrevet

Augustibarn09: gå inn på treffsidene for å se hvor vi er. Vi har pleid å møtes på pizzanini. Men under Bim-treff til venstre her på siden og Vestfold så finner du oss.

:)

Skrevet

Vet ikke om det kvalifiserer, men ER fra Tønsberg, selv om jeg for tiden bor i Oslo. Føler meg likevel hjemme i Vestfold...Kommer tilbake!:-)

Skrevet

Finner ikke disse treff sidene jeg:S

Noen som kan fortelle hvor jeg finner dem?

Skrevet

Scrolle ned til lengst ned, under alle oppsatte treff. Der finner du link til Treffsidene hvor du kan velge Vestfold!

Skrevet

Ja, om det ikke er satt opp treff for ditt fylke akkurat nå så må man helt nederst på siden for å kunne komme seg inn på "vestfold".

Om det er satt opp treff så kommer det i oversikten når du går inn på "bim-treff" til venstre her.

Skrevet

Hei. Jeg bor i Sandefjord, er 26 uker på vei. Har en sønn på 3 år fra før.

Vi har også treff i Sandefjord, har hatt ca en gang i måneden foreløpig. Nettopp hatt treff, derfor er det ikke satt opp noe nytt ennå.

Skrevet

Heisann !

Jeg er fra Sandefjord, 27 år og venter mitt andre barn . Har ei datter på 3 år fra før . Er 14+1 uker på vei :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...