Gå til innhold

Vil gjerne få vise dere minnesiden til Andreas....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg har lenge lurt på om jeg skal dele den med dere, nå har jeg funnet at tiden er inne for det ;) Jeg har passord på bildene for er ikke klar for det enda, men send meg post her eller på nettby visst det er fullt i postkassa her inne. Nicket mitt er mjm. Så skal jeg vurdere det...

Jeg er ikke ferdig med denne sida, piczo har blitt nyere enn sist jeg brukte den så må sette meg inn i litt før jeg oppdaterer mer der...

Denne siden laga jeg før vi visste Andreas var syk og måtte forlate oss uten og få hilse på oss. Den blei laget i gledens dager, dager hvor jeg gledet meg, men den endte opp som en trist side, det var ikke det den skulle :(

Jeg sliter enormt om dagene nå, klarer ikke og opp på kirkegården nesten, det er vondt :(

Men her er minnesiden til min høyt elsket gutt <3

www.vaartlillegull.piczo.com

Mvh Jeanette....

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hei Jeanette...

nå triller tårene mine, det var en ufattelig fin, men trist side. Det er ikke noe behov for å gi hverken meg eller andre mulighet til å se bildene dersom du ikke ønsker, men det hadde vært hyggelig å se den vakre lille gutten deres.

Jeg fulgte historien din her inne, men turte ikke skrive noe i fare for å trå feil.

Jeg kan ikke forstå hva dere har gått gjennom, men jeg vil si at det var fantastisk fint av deg å lage denne siden til minne om Andreas, og det er kjempefint at du deler den med oss!

Du er sterk!

Klem

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Utrolig sterk historie, måtte kjenne litt ekstra på magen min nå... Sender masse klemmer til dere=)

Skrevet

Sitter her og gråter jeg nå. En flott side du har laget til gutten din, men så utrolig trist.

Vil bare sende deg en klem. Finnes ikke ord når man leser slikt.

Skrevet

jeg sitter og gråter så tårene spruter! så ufattelig trist...jeg har en liten gutt selv som heter Andreas, og tanken på at han ikke skulle fått leve er ikke mulig å forestille seg :( verden er virkelig ikke rettferdig, kondolerer så mye.

Skrevet

takk for at du ville dele med oss.. sitter her å leser mens tårene triller... og har lyst til å bare klemme lillejenta mi inntil meg..

*klem til deg*

Skrevet

Det er en fin side du har laget til gutten din! Historien deres er så utrolig trist, har ikke ord... Sender deg mange varme klemmer

Skrevet

Nå fikk jeg tårer i øynene mine:( Det må være så ufattelig vondt å miste et barn, noe jeg ber om at jeg aldri får oppleve. Ingen fortjener dette.

Stor klem til deg <3

Skrevet

Ufattleig trist, stor klem til deg .

Skrevet

det er en utrolig fin side, men en side man ikke vil lage....

tårene triller, og jeg kan ikke forestille meg smerten deres!!!

jeg syntes dere er ufattelig sterke!

maaange klemmer til dere alle<3

Skrevet

Åh, greide ikke lese alt nå, begynner bare å grine og da blir minsten her bekymra...

Men vil bare sende en klem til dere...

Skrevet

kjempe fin side du har laget til minne om lille Andreas.

Utrolig trist at han ikke kan være her med dere.

Men dere møtes igjen en dag :))

*klem*

Skrevet

Tusen tusen takk alle sammen :)

Dere er sååå utrolig gode, tårene mine renner, jeg er glad og jeg er trist... Alle de fine ordene deres, tusen takk igjen.....

Mange klemmer til dere....

Skrevet

Takk for at du ville dele med oss.

Stor klem til deg.

Skrevet

En skikkelig god klem til deg. Tusewn takk for at vi får se denne siden.

Jeg sitter her å strigråter. Jenta vår på 5 kommer å gi meg en skikkelig god klem å sier at det kommer til å gå bra...

Skrevet

Huff, så forferdelig vondt det må være :( Tårene renner i strie strømmer her, greide ikke lese gjennom alt det ble for mye. Men kjempefin side du/dere har laget til Andreas! Takk for at jeg fikk lese.

Skrevet

For en utrolig trist men fin side dere har laget!!

Tårene bare triller og triller....

Når jeg leste dette begynte jeg og tenke over hvor heldig jeg er som har lille gutt her og hvor lett det er å ta det for gitt... Man må virkelig nyte alle stunder!!!!

Mange mange klemmer til dere og lille andreas i himmelen som passer på dere<3

Skrevet

Jeg sier bare takk for at du deler siden din med oss her inne, du er kjempetøff- glem aldri det!! Kjempetrist historie dere har, rørte meg langt inni hjerterota.

Klem fra meg.

Skrevet

Tusen takk jenter for gode ord ;)

Jeg er rørt til tårer her ......

Skrevet

Har fulgt med på historien deres, og ofte tenkt på dere... Kan selvsagt ikke forstå hvordan dere har det, bare så vidt ane konturene av det. Det er en kjempefin side du har laget til Andreas-engelen din :) Kan tenke meg det ligger endel "terapi" i det.

Sender deg og dine mange varme tanker, gode ønsker og klemmer:)

Skrevet

Jeg blir like rørt over historien din hver gang, Jeanette - husker så veldig godt fordi vi gikk gravid samtidig og jeg fødte noen dager før Andreas kom til verden...og så husker jeg så godt termindatoen din siden mammaen min har bursdag den dagen. Veldig fin side du har laget til minne om gutten din. Utrolig sterk historie, og det må være fryktelig tungt å ha opplevd det dere har opplevd, kan ikke fatte det engang:o(

God klem

Skrevet

Tårene mine triller også.

MANGE varme klemmer sendes deg !

Skrevet

Tusen takk jenter :)

Mange klemmer tilbake til dere...

Skrevet

Dytter denne litt, flere som kanskje vil se siden til min kjære Andreas <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...