Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Etter mange år med null sexlyst fant vi ut at jeg skulle slutte med prevansjon for å se om det funket. Tok ut spiralen for 2 mnd siden og i dag når jeg våknet har jeg konstant vært kåt... Har hatt sex 5 ganger idag og er så super lykkelig :-) :-) :-) Skal ALDRI meg bruke prevansjon :-) Sorry detaljene, men jeg er så lykkelig. Lenge siden jeg har hatt den følelsen, og samboer går bare rundt å smiler :-)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 Så bra! Det der har jeg alltid sagt! Og blir pepet ut. Hormonprevansjon demper lyst. Gjort masse undersøkelser på det. Og svaret er alltid det samme. Det demper lysten. Ikke fuck med naturen, sier nå jeg :-)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #4 Skrevet 27. mars 2009 Godt at det funket for deg : ) Her funket det ikke like godt : (
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #5 Skrevet 27. mars 2009 Så flott da! Eneste er jo at man aldri kan vite om man er gravid... Hoppe av i svingen greia er ikke sikker...
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #6 Skrevet 27. mars 2009 Hormonpreparater var ikke laget for kvinner, men mannfolk.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #7 Skrevet 27. mars 2009 bruker du ikke noe prevensjon i det hele tatt nå da??
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #8 Skrevet 27. mars 2009 så bra da:) da jeg slutta på pp så gikk lysten opp, men nå 2 år etterpå så har jeg begynt på de igjen og nå er det samma shiten. skal nok slutte snart igjen for dette gidder jeg ikke.hehehe
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #9 Skrevet 27. mars 2009 Nei jeg bruker ingen prevansjon nå. Det er det bedre å bruker kondom enn å ha null sexlyst :-)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #10 Skrevet 27. mars 2009 Kondom har vel aldri vært "ingen prevensjon" .. he he
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #11 Skrevet 27. mars 2009 ja man kan si hva man vil om kondom. Men tipper de fleste menn foretrekker sex med kondom i stede for ingen sex. Nå mister ikke alle sexlysten tvert da. Men at det er et problem, det tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #12 Skrevet 27. mars 2009 Jeg gikk 5 år på høydoserte p-piller: konstant deprimert - det var som å ikke eie hverken følelse for glede eller sorg. Jeg gikk som i en konstant deprimert modus. Uten forvarsel kunne jeg bare begynne å gråte uten grunn. Små problemer ble blåst opp til enorme høyder. Da jeg sluttet på pillene, for å bli gravid, var det som om jeg ble født på ny igjen og ble meg selv på en måte... Etter fødsel nr 3 ville legen ha meg på hormonspiral fordi det er så "lite" hormoner i den. Mellom barna har jeg prøvd minipiller som også har gitt meg depresjon/følelse av tomhet. Jeg takket derfor nei, og valgte meg en kobberspiral i stedet. Ikke like sikker. Men siden hormonspiralen heller ikke er 100% sikker, var valget enkelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå