Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Jeg har veldig dårlig selvtillit og klarer nesten ikke å komme på noe positivt om meg selv Dårlige Humørsvingninger Usikker Problemer med å stole på folk Rotete Paranoid Deprimert Angstfylt Tvangspreget Gode Har god evne til å glede meg på andres vegne og oppriktig ønske godt for andre Snill
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 Nå har jeg også ganske dårlig selvtillit, men jeg tror at det generelt er vanskelig å si noe positivt om seg selv. Dårlige: - Hissig - Er rask til å trekke konklusjoner (ofte feilaktige) - Paranoid - Usikker - Ekstremt dårlig til å prate med folk - Misunnelig Gode: - Strukturert - En god lytter (tror jeg ihvertfall)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 Jeg har selvtillit, men forhåpentligvis ikke for mye av den! ;-) Dårlige; Hissig Langsint Usaklig (når jeg først har hisset meg opp) Vimsete Gode; Morsom Hyggelig Strukturert God venn
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #4 Skrevet 27. mars 2009 Beste egenskaper: positiv omgjengelig flink til mye Dårligste egenskaper: idealistisk forventningsfull naiv
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #5 Skrevet 27. mars 2009 Beste egenskaper: -Stå på-vilje -Rettferdig -Lite dømmende Dårligste egenskaper: -Naiv -Selvoppofrende -Til tider usunn...
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #6 Skrevet 27. mars 2009 Jeg har også dårlig selvtillit, men har etter en utfordring klart å finne 20 positive ting med meg selv (skal brukes til noe spesielt). Jeg spurte mine nærmeste om hjelp. Negative sider: Dømmer meg selv for hardt, er perfeksjonist, grubler for mye og trekker meg selv i tvil, langsur, blir lett overveldet. Positive:Kreativ, smart, veltalende, kunnskapsrik, snill, omtenksom, inkluderende, empatisk, lojal, motiverende, unik, morsom, entusiastisk, lidenskapelig, sterk, kunstnerisk, utadvendt, leder, optimistisk og sexy.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #7 Skrevet 27. mars 2009 Gode flink å prate med folk blid omtenksom Dårlige humørsvingninger kort lunte ukonsentrert stressa bekymra....DENNE lista kunne blitt lang.....
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #8 Skrevet 27. mars 2009 Gode: Snill Omsorgsfull Snill (stort sett), leken og morsom mamma Kreativ Flink å danse litt morsom, tror jeg da jevnt godt humør og mange mange fler!! Dårlige dårlig ordenssans ukonsentrert går fort lei det jeg holder på med litt for glad i det usunne liv (lite trim og usunn mat) lar mine egne problemer og frustrasjoner gå ut over ungene alt for ofte
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #9 Skrevet 27. mars 2009 Dårlige: - snill til det selvutslettende - dårlig til å sette grenser for meg selv - treningsfobi Gode: - snill - varmhjerta og raus - god til å lytte - dyktig til å formulere meg - god kokk - fantasifull og kreativ - leken - stabilt godt humør - stå på vilje - god organisator
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #10 Skrevet 27. mars 2009 dårlige: -alt for snill -holder mye inni meg -avhengig av sjokolade -røyker av og til, kansje 1-3 i uken (egentlig sluttet for ett havlt år siden) -litt lat -perfeksjonist (ikke når det gjelder alt) -dårlig selvtillit -godtar for mye+++ Gode: -snill -sosial -morsom -omtenksom -forståelsesfull -kjærlig -god til å lytte -ryddig+++
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå