mamma&piratene Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Fins det noen sider på nettet som jeg kan se på? Håper noen har noen tips =)
Mamma Mim Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 Denne har storebror her hos oss: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50080315 Kjempe kjekk seng, god oppbevaringsplass under og enkel å dra ut til dobbelseng om vi har gjester.
♥ Anadyome ♀&♀+♀ Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 Vi har gått for hemnes fra ikea. Det er en seng med skuffer under, som kan trekkes ut til en dobbelseng. Veldig greit når man får gjester, eller dersom barnet er syk. Da legger man en ekstra madrass oppi sengen, og man sover i lag med barnet. Skuffene er kjempe greie til oppbevaring av dyner og puter, eller leker.
♥ anonym♥ Skrevet 27. mars 2009 #4 Skrevet 27. mars 2009 Vi har den fra ikea som kan snus oppned. så den er lav når han er liten og lekeplass under når han blir større. Evt ha en madrass under så det blir køye seng. Å med tidlig ammetåke så klarer jeg ikke å huske hva den heter selvom det er en uke siden vi kjøpte den, å jeg hadde sett på den flere ganger de siste mnd... men skal finne det.
♥ anonym♥ Skrevet 27. mars 2009 #5 Skrevet 27. mars 2009 KURA heter den. syns ikke den er så pen å se på, men er nok den som er morsomst for gutten vår. å praktisk.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 27. mars 2009 #6 Skrevet 27. mars 2009 vi har også KURA til gutten vår. det som er så greit er at den er 90*200 så han kan ha den i mange år. det jeg har gjort er å henge opp gardiner rundt sengen. så ble det en koselig hule for han, samtidig som den ble penere å se på.
Kari Trestakk Skrevet 27. mars 2009 #7 Skrevet 27. mars 2009 Denne senga har vi både på barnerommet og gjesterommet vårt, samt nattbord og kommode i samme seroe. Synes det er genialt at det er så mye oppbevaringsplass i skuffene under senga + den er fin og passer for barn i alle aldre (og voksne) + det er genialt at den kan bli en fullverdig dobbeltseng når vi har overnattingsbesøk. Fireåringen min ligger litt urolig så vi bruker en enkel sengehest (også IKEA) for å hindre nattlige katastrofer.
Kari Trestakk Skrevet 27. mars 2009 #8 Skrevet 27. mars 2009 Eh... Mente at vi har Hemnes fra IKEA altså... Innlegget havnet liksom litt feil her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå