wireless wife Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Hvordan går det i såfall? Følger dere noe bestemt program? Jeg trener etter RYP, og trives kjempegodt med det. Føler at energinivået går opp fra uke til uke, og det er jo bra da. Morsomt å se progresjonen også. DET er herlig det. hehe
Supermamm Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 Jeg trener styrke og har til tider trent intervall som kondisjonstrening, men nå om dagen holder jeg meg til "vanlig" kondisjonstrening. Følger ikke noe spesielt program, men har fått satt opp et eget styrkeprogram med veileder på sats. Bytter det ut innimellom for å få bedre utbytte av treningen;)
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 Intervalltrening gjør jeg, både på sykkel og med løping. Kjører etter 4x4 prinsippet: God oppvarming, så 4 minutter bånn pine (90-95 % av makspuls), 2-3 min aktiv hvile, 4 minutter på'n igjen osv.. til 4x4 min er unnagjort. Elsker det!!! Styrketrening, kjører jeg ikke etter noe bestemt prinsipp, men trener med så tunge vekter jeg kan, så mange reps jeg klarer. Blir alt fra 6-13 reps.
Supermamm Skrevet 27. mars 2009 #5 Skrevet 27. mars 2009 Kanskje annenhver uke? Så snart det går greit å ta fler enn 10 rep.
wireless wife Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. mars 2009 Jeg øker stortsett med et par kilo hver trening på de store tingene (knebøy, markløft, nedtrekk og roing og slikt), og en gang hver 1-2 uker på de små tingene som forskjellige armøvelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå