Svale <3 Skrevet 27. mars 2009 #1 Skrevet 27. mars 2009 Jeg ser på dette som en utrolig vanskelig oppgave... Begynner å bli ganske frustrert..
Plutselig_gravid Skrevet 27. mars 2009 #2 Skrevet 27. mars 2009 hehe, er ikke den eneste nei. Jeg er på overtid nå, men vi har enda ikke funnet navn. Vi har liksom glemt dette at barnet må ha et navn. Håper vi finner ut av det snart
Moni*gull09*gullgutt11 Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 Hver gang vi snakker litt om det hjemme, er konklusjonen at vi ikke finner ut av det. Ganske så fastlåst....har blitt enige om å ikke bestemme noe før lillemor blir født, kanskje vi "ser" hva hun heter da
Svale <3 Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2009 Uff.. jeg er livredd for at gutten må gå uten navn i flere uker etter fødsel.. Det vil jeg IKKE.. Vi diskuterer og ser i navnebøker, men uten å komme fram til noe som helst.. Mange navn som er fine, men som regel er det de som er "oppbrukt"..
Ranni Skrevet 27. mars 2009 #5 Skrevet 27. mars 2009 Ikke alene, nei. Vi sliter også. Har i grunnen "gitt opp" og blitt enige om å se lillegutt an når han kommer :-)
kikki_831 Skrevet 27. mars 2009 #6 Skrevet 27. mars 2009 huff nei vi har heller ikke funnet ut av det, blir till att jeg kommer med ett forslag å pappan ikke liker det og omvendt hehe!! har 8 uker till på oss da så:=)
Jente_83 med maibaby Skrevet 27. mars 2009 #7 Skrevet 27. mars 2009 Synes også det er helt håpløst med navn. Hadde jentenavn klart, men det hjelper jo ikke så mye når det blir en gutt!.Vi har egentlig ingen alternativer heller, får nok bare se når lillegutt kommer ut. Har fortsatt 5 uker på oss da, men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå