Gå til innhold

Vi som har termin nå i slutten av mars!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen andre igjen her,eller er jeg den eneste no som går og venter?

har termin 30 mars,og hadde aldri trodd jeg skulle gå så lenge som dette! Kjedelig når en er så innstilt på at det skal komme før!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke alene :) Har termin i morgen jeg, men jeg tror det drøyer noen dager til, selv om jeg er ganske lei av å vralte rundt her med ryggvondter og kramper i lysken og murringer osv... Blir fantastisk deilig å bli lett igjen! (Må bare minne meg selv på hvor medtatt jeg var rett etter fødselen forrige gang, har liksom forventninger om å sprette rundt med en gang, men det tar jo noen dager å komme seg..)

Skrevet

Termin 29. og venter ja. Begynt å prøve ut litt ulike kjerringråd for å sette igang;-)

Skrevet

Neida, du er ikke alene. Jeg er også her enda. Hadde termin i går, 26.mars. Jordmor undersøkte meg i går og trodde veldig på fødsel i løpet av helga... så jeg er veldig spent her nå. Slimproppen har gått over flere uker, hodet festet og ligger laaangt ned, livmorhalsen helt utflatet og har 1 cm åpning. Kort sagt: klar bane!

Lykke til dere andre....

Skrevet

hadde også termin i går. her er det seteleie så er så utålmodig med å få kommet igang med denne setefødselen liksom. er nr to så setet er ikke festet. men kjenner endel murringer og har våknet av det på natten de siste tre døgn, så håper det skjer noe i løpet av helga.

Skrevet

Jeg er også fortsatt her.. Hadde termin på søndag, og er i dag 5 dager på "overtid". Går egentlig greit å vente, men jeg må innrømme at nå er det på tide at hun kommer ut snart :-)

Skrevet

Hadde termin 26.3, og er glad for at det er andre igjen i mars-klubben! Ikke mye aktivitet der for tiden, så jeg tenkte at de fleste hadde fått. Hadde ikke trodd at jeg skulle gå over tida siden jeg ikke gjorde det forrige gang, så jeg har litt trøbbel med denne ventinga... Men slimproppen har gått, så NOE skjer da hvertfall!

Den ventende mormor har bursdag 28.3, og sjefen min drømte at jeg fikk på lørdag, så kanskje.... Rart hva en plutselig setter sin lit til!

Jeg venter og håper og håper og venter...

Lykke til til dere andre som venter også!

Skrevet

Jeg har og termin 30 mars og legene vil ikke at jeg skal gå over tiden så dette blir spennende :=)

så hvis det ikke skjer noe innen mandag så skal jeg inn på sykehuset kl ti

Tvi tvi til oss alle :=)

Skrevet

Nei da, det virker som at det er mange igjen av oss i mars-klubben gitt. Jeg hadde termin 24. og er nå da 4 dager over.. Får ikke sove pga vonde kynnere, nedpress og mensmurrig, men det er jo ikke noe nytt vil jeg si..

Skal bli satt igang til onsdag om han ikke er ute til da, så vi får se! =) Håper virkelig at ting skjer naturlig..

Lykke til alle sammen!! =) Husk, det er uansett ikke lenge igjen til noen av oss får hilse på de søte små! Vi er snart i mål alle sammen. Og stolte kan vi være! Snart er det ingen marsklubb her inne på Bim lenger..

Skrevet

Er her jeg også..... Blæ.....

4 dager over termin

Er faktisk dautrøtt i dag/kveld/natt men med en gang jeg legger meg ned så begynner de der h....... kriblingene i leggene..

Ellers håper jeg på fødsel i helgen, men tviler sterkt.. Blir nok laaang overtid denne gangen også tipper jeg.

Skrevet

Hei alle sammen:)

Var veldig kjekt å "se" så mangen av oss:)

Da krysser jeg alt for at vi ender i fødsel alle sammen i helgen:) Det hadde vært helt toppers:)

Skrevet

Hei.

Har termin 30. jeg også. Gikk 13 dager over med første, håper jeg slipper det nå...

Har prøvd noen av kjerringrådene, har fått masse vonde kynnere.

Skrevet

Jeg hadde termin igår 27.mars. Menstermin imorgen søndag.. Gikk 7 dager over med førstefødte, blir spennende å se når denne vil ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...